Bulkki-pullero

IMG_20131128_211327

 

Eilen oli hyvä päivä! Oon maininnut aiemminkin että meidän salilla treenailee yksi voimanostaja joka on vähän neuvonut mua tekniikoiden kanssa. Pele on penkkipunnerruksen Suomen mestari ja voittanut useita etelä-Suomen mestaruuksia voimanostossa joten kyse ei ole mistään eilisen teeren pojasta. Eilen treenasin hänen opissa maastavetoa ja ensi viikolla kyykätään. Olin ihan innoissani oppitunnista ja oon todella onnellinen että joku jaksaa neuvoa. Olo on kuin sienellä ja haluan imeä kaiken mahdollisen tiedon. Mulla on kova kiinnostus oppia ja haluan kovasti kehittää mun uinuvia voimatasoja! Ja avain siihen on oikea tekniikka.

IMG_20131128_210942 IMG_20131128_175812 IMG_20131128_174611 IMG_20131128_211051

 

Eilisessä treenissä hujahtikin sitten parituntinen ja neuvoja tuli paljon! Onneksi kotitehtävä on muistaa yksi niistä! ;) Eli se kertoo siitä, että tätäkään ei opi yhdessä yössä.

IMG_20131128_143518

IMG_20131128_222050

 

Ruokapuolella oon tehnyt pienenpientä eksperimentaalista kokeilua. Paino sanalla pientä koska en oo ollut täysin ehdoton. Oon aika kova lipittämään kahvia ja kun kerran huvikseni punnitsin mun siihen laittaman maidon niin se oli 1,5dl kuppi (ja tää siis sellainen suht tilava KoKo-kuppi). Kuppeja menee tietenkin vielä useampi päivässä. Näin ollen saatan juoda maitoa jo itsessään päivässä aika määrän plus siihen päälle maitorahkat, raejuustot ym. maitotuotteet. Nyt oon muiden innostamana alkanut etsimään enemmän vaihtoehtoja maidolle. Mitään suurta filosofiaa ei aatteen takana ole muuta kuin hillitä hieman mun hulvatonta maitotuotteiden kulutusta.

20131128_113211 20131128_113226 20131128_113651 20131128_132454 IMG_20131125_200625 IMG_20131126_200859 IMG_20131126_195405 IMG_20131129_202007 IMG_20131129_202342

IMG_20131127_093714#1 IMG_20131129_094103 IMG_20131129_095926

 

Täysin maidottomalle en oo siis vielä ryhtynyt ja täytyy myöntää et maitorahka huutaa mun nimeä jääkaapista! Kun söin sellaisessa tilanteessa kauravälipala Yosan niin se tuntui kärpäsen kakan kokoiselta. Rahkaa, Bonnea, hedelmää ja jotain mysliä päälle. Siinä kunnon kokoinen välipala ;) Mut ehkä kaikkeen tottuu ja mitä oon muiden kokemuksia lukenut niin täysin maidoton ruokavalio on hyvin monen suosiossa parantuneen voinnin vuoksi!

 

gazozfdesignedinFinland

Sitten mun yhteityökumppanilta Gazozilta todella mielenkiintoisia uutisia! Heillä on ollut jo pidemmän aikaa ihan huikea projekti ja ovat suunnitelleet oman vaatemalliston naisille. Siinä yhdistyy ihan upea design, tyylikkäät yksityiskohdat ja mitoitus suomalaisille kuntoileville naisille. Mun oma näkemykseni on että vaatteet on enemmän sellaisia että ne sopii kaikille eikä ainoastaan punttimimmeille sillä kokoja on myös riittävästi. Olen nähnyt tulevista vaatteista kuvia ja ne ovat muutaman viikon kuluessa tulossa vihdoin myyntiin! Ilmoittelen tarkemmin Gazoz F by Louco mallisto on saatavilla! :) Myös postarit on taas viikonlopun ilmaiset TÄÄLLÄ.

gazozfUUSImallistoinfo toimituskulut10

 

Mukavia kommentteja oli mun paino kirvoittanut kommenteissa ;) Onhan tässä tosiaan hieman tultu ylöspäin ja paljon siitä on myös ehtaa läskiä. Kirjoitin kuitenkin Instagrammiin yhteen kuvaan mun omia ajatuksia vartalon muutoksesta. Siinä vaiheessa kun lakkasin punnitsemasta itseäni ja ruokiani niin on tapahtunut ihan merkittävää muutosta niin treenipainoissa kuin peilissäkin ja tällä linjalla jatkan keväänkin. Luonnollisesti mun ulkomuoto ei ihan kaikkia miellytä mutta onneksi mä itse kestän tän ;)

20131128_152754

 

Voisin antaa muillekin vinkiksi sen, että luojan kiitos kenenkään meistä ihmisarvo ei määräydy vaa’an mukaan. Älkää sen mukaan arvostako itseänne! Toki timmi kunto ihailtavaa ja se on omakin tavoitteeni mutta ei hinnalla millä hyvänsä. Kaiken lisäksi Pele lupasi et voimaharjoittelu kerää vähän nestettä ja nostaa painoa… Sehän tästä puuttuikin!

IMG_20131130_010944

 

Siinäpä perjantain iltapainoa teille päiviteltäväksi! Mä taisin kaunistella sitä 76:sta!! :DD Ahaa, no joo aamuisin on enemmän sillä suunnalla. 

Eipä mulla muuta, paitsi mitä tykkäätte mun ostamasta kynttiläasetelmasta..? Mä vannon ettei se kaupassa näyttänyt tuolta ;) Öitä!

IMG_20131129_220453

 

 

Light weight baby!

IMG_20131125_193651#1

 

Tällä viikolla on treenit maistuneet! Uudet kengät on ollut jalassa joka kerta ja itseasiassa oon huomannut, että mun treenit on muuttuneet aika paljon viimeisen puolen vuoden aikana. Nyt painonnosto- ja voimanostoliikkeet on osa jokaista treeniä ja rakennan treenin niiden ympärille. Ennen saatoin tehdä yhden treenin aikana vaikkapa 3 lihasryhmää ja yhteensä 8 erilaista liikettä, enemmän sellaisella bodaustyylillä. Mikä sekään ei ole huono! Rakensin pohjaa ja lihasmassaa! Raskauksien heikentämä keskivartalon lihaksisto on nyt tarpeeksi vahva koko vartalon painaviin tankoliikkeisiin ja pääsen hermottamaan hankittua lihasmassaa. Tällä hetkellä teen liikkeitä pääasiassa yhden ja sen päälle 1-2 apuliikettä. Treeni voi olla vaikkapa maastaveto + leuanvetoa avustettuna, etukyykky + reidet laitteessa tai rinnalleveto + pumppailua käsille. Nää on mun ihan omia variaatioita kun odottelen tässä uutta treeniohjelmaa viisaammilta ;)

IMG_20131125_164024 20131125_162949 20131125_163140 20131125_163249 IMG_20131125_193255 20131125_184440 20131125_184443 20131125_185225

 

Maanantainan treenilistalle pääsi SJMV ja sen lisäksi tein takareisiä koneessa. Eilen tein rinnallevetoa ja sen päälle vaihtelun vuoksi etukyykkyä. Etukyykkyyn hyvä vinkki asennon oikein saamiseksi on et kokeilee pysyykö keppi paikallaan kun ojentaa kädet suoriksi. Sit samalla tavalla kyykkyyn kuin pikkulapset. Myös ihan oikealla tangolla voi tehdä kädet suorina. Silloin ei pääse kaatumaan eteenpäin koska muutenhan tanko tippuu :) Sen kuuluu levätä olkapäiden takaosan päällä.

20131126_170405 IMG_20131126_210220 IMG_20131126_210356

 

Rinnalleveto on edelleen joka kerta yhtä toivotonta. Tuntuu että kroppa tekee ihan eriä mitä mä ajatuksillani käsken ;) En oo lainkaan niin nopeasti tangolla alla mitä haluaisin ja muutaman sarjan jälkeen loppuu puhti. Onneksi aikaa on eikä ole kiire mihinkään. Uskon et tähän tarvii vaan kunnon opastusta ja toistoja, toistoja! Liike on mulle kuitenkin hyvin uusi.

IMG_20131126_205953 IMG_20131126_210033 IMG_20131126_205810 IMG_20131126_210517 IMG_20131126_210712 IMG_20131126_210850

 

Salin lisäksi ollaan ulkoiltu lasten ja koirien kanssa. Vielä ei ole Helsingissä kunnolla lunta vaikka kelit on pakkasen puolella. Kohta varmaan tulee jo! :) Ainakin meidän koirat rakastaa lunta!

20131126_143007

20131126_145407 20131126_145439 IMG_20131126_204757 IMG_20131126_205142

Päivän asu:

takki: Fjällräven

housut: Gina Tricot

villasukat: H&M

pipo: Kooma

kengät: Merrell

 

Linnean asu:

haalari: Ticket to heaven

pipo ja hanskat: PO.P

kengät: Viking

20131126_145509

IMG_20131126_205233 IMG_20131126_205324 IMG_20131126_205428 IMG_20131126_205458 20131126_150733

 

Varsinaisia bikinikisaajan treenejähän nää ei oo ja siitä voi varmaan lukea mun innostuksen tällä hetkellä fitnessrintamalla. Kroppa ei myöskään oo ainakaan kaventumaan päässyt :D Kesän kireys on historiaa ja salilla saan jatkuvasti todeta että massa on voimaa :) Mutta mua ei haittaa, teen juuri sitä treenaamisessa nautin ja meen sen mukaan <3

Mites teidän puntti sujuu? Uusia kujeita tai innostuksen puuskia harrastuksen suhteen?

Ei muuta kuin makoisia treenejä ja light weight babyyyy!

IMG_20131125_203906