3x treeni

IMG_20130806_141145

Harvemmin tulee näitä päiviä mut kerran kun elämässä sattuu sellainen kohdalle on se selvästi oman blogipostauksen arvoinen. Oon nimittäin koittanut selvästi korjata enenevissä määrin kasvanutta ruokahaluani liikunnalla jotta painonpudotus jatkuisi. No arvaatteko mikä on lopputulos? 71kg ja dislike! Ja mä niin toivon et mun koutsia ei tosiaan kiinnosta lukee mun blogia… Shh! 

Eilen kävin salilla tekemässä jalkatreenin ja mulla oli kerrankin ihan todella hyvin aikaa. Tein tällä kertaa pakara- ja takareisipainotuksella ja heitin loppuun vielä vatsoja muutaman sarjan. Sen jälkeen Sara teki mulle ihanan palkkarin mun tuomasta Fitnessgurun Peanut Butter heraisolaatista ja sekoitti sen banaanin ja veden kanssa blenderissä. Pieni juttu: protsku ja banaani erikseen tai sekoitettuna tekee suuren eron. Blenderipalkkari vetäs pisteet kotiin viis-nolla! :) Toi Fitnessgurun heraproteiini on muuten todella hyvää. Ne tulee Ruotsista ja toimitus on todella nopea.

sumokyykkyä kahvakuulalla -kyykkää syvvään!
sumokyykkyä kahvakuulalla -kyykkää syvvään!

jalkojennostoa pallon päällä
jalkojennostoa pallon päällä

IMG_20130806_175526

selänojennuksessa kunnon puristus pakaraan!
selänojennuksessa kunnon puristus pakaraan!

surrur ja namia tulossa!
surrur ja namia tulossa!

Fitnessgurun OneWhey Isolate, makuna Peanut Butter!
Fitnessgurun OneWhey Isolate, makuna Peanut Butter!

tosi namia! :P
tosi namia! :P

Tästä tullaankin kirjoituksen otsikkoon eli tänään oon treenannut kolme kertaa! Ihan aamulla kävin kävelemässä ja sit tulin kotiin puurolle ja kahville. Saralla sattui olemaan vapaapäivä töistä joten tuumasta toimeen lähdettiin iltapäivällä Myllypuron liikuntamyllyyn posetreeneihin. Soitin et onko peilisali vapaana ja saako sinne tulla muksujen kanssa ;) Tuo lysti maksoi 1,5€ joten ei ollut paha. Illalla huomasin saumani tulleen ja kävin nopeasti heittämässä salilla vielä olkapäätreenin joka hoitui 25 minuutissa. You get results for what you work for, vai miten se meni?!

IMG_20130806_095341 IMG_20130806_095006 IMG_20130806_101916 IMG_20130806_102042 IMG_20130806_173421 IMG_20130806_173549 IMG_20130806_124957 IMG_20130806_175003 IMG_20130806_174732 IMG_20130806_174411 IMG_20130806_174207 IMG_20130806_174452 IMG_20130806_173647 IMG_20130806_135621

IMG_20130806_145451 IMG_20130806_180352 IMG_20130806_180620 IMG_20130806_184543

No näitä päiviä ei tosiaan oo ihan joka viikko ja toki hiukan pidempi treeni ajais myöskin asian. Joskus lapsiperheessä on vaan aika kortilla ja täytyy käyttää sitä silloin kun löytyy sopiva hetki :) Laitetaan vielä loppuun tän päivän T-kävelyä ihan lonkalta. Videoita ei oo ollut aikoihin vaikka ei tuo kävely oo kyllä kehittynyt kovin kummoiseksi. Olkaa hyvä ;)

Anna

24 vastausta artikkeliin “3x treeni”

  1. Kattelin tosta fitnessgurun sivuja, ei sitä saa mistää suomenkieliseks? Huono ruotti :D Mutta siis ei kyllä pahan hintanenkaan toi whey purkki! Ja namin kuulosia makuja, ajattelin kyllä pistää tilaukseen :)

    • Joo ei sitä taida vielä saada! Onneksi niissä on kuvat testinvieressä (ostoskorit jne.) niin voi melkein päätellä ;)

  2. Ihanaa kun jaoit pari postausta aiemmin, tiivistelmän projektistasi.
    Itsellä on iiiiso sali kynnys, joten voin levollisella mielellä käydä lenkillä ja ajatella,
    että alku on tämäkin :)

    • Ole hyvä ja hienoa jos tykkäsit :)

      Hyvä alku on sekin mut ei sinne salille menoa kannata oikeesti pelätä! Varaa vaikka ajan salin kuntosaliohjaajalta samalla niin joku opastaa! :)

  3. Koita rentouttaa lantio, joustaa polvista enemmän. Käytä korkkareita enemmän arkena niin saat niihin rennomman ja luontevamman tuntuman. Älä hätäile asentojen kanssa, tee rauhassa, mietin selkeästi jo seuraava asento jotta pääset siihen rauhassa ja selkeästi hosumatta, mutta ota jokaiseen siirtymään silti aikaa. Viimeinen kiitos ja niiaus yleisölle: sulla ja saralla on sama vika, että ”roiskaisette” sen käden vaan jonnekin ylös, koukistatte jäykän näköisesti polvia vaan vähän. Nauttikaa siitä, käsi kunnolla ylös, niin että ehtisi sitä kerran heilauttaa, polvista kunnon jousto, ei vaan sellaista nopeaa kykkäystä. Rauha kaikkeen tekemiseen!! :)

    • Joo tässä ei ollut mitään suunniteltua koreografiaa kunhan heitin. Kiitos vinkeistä! Pitää jossain vaiheessa alkaa lisäämään kävelytreenejä kun niitä on nyt ollut tosi harvoin!

  4. Huomion tuosta kävelystä varastaa kyllä aivan täydellisesti tuo pieni T-kävelijä. :D :D :D Hyvät on muuvssit silläkin, eikä ehkä ollu yhtään mietitty koreografiaa. :D

  5. Kiitos Fitnesguruinfosta, en olekaan tuohon nettikauppaan aiemmin törmännyt. Oon jo hetken etsinyt erimakuisia hera isolaatteja, kun ei meinaa löytyä kun perus suklaata, mansikkaa ja vaniljaa. Lähti testipaketit noista heti tilaukseen!

  6. Heippa!
    Oon lukenut blogiasi jo melko kauan. Oot tosi inspiroiva ja kiva nähä videotakin välillä! :) Mun omaa treeniblogia voit käydä halutessasi kurkkaamassa: unelmatontehtytoteutettaviksi.blogspot.fi
    Ei mulla muuta.

  7. Hei älä niistä kiloista huoli, meinaan toi sun takapose näyttää niiin huikeesti paremmalta verrattunan johonki pari kuukautta sitte otettuihin! Näkee ihan selvän eron pebassa ja vyötärössä.
    Oon kattellu noit sun ruokakuvia kans ja korjaa jos oon vääräs, mutta onko sulla ihan perusriisiä, ettei täysjyvää? Kun itte oon aina aatellu et täysjyvä on parempi ja painonpudotusmielessä etenki?

    • Kiitti ;)

      Mä syön molempia! Monesti treenin jälkeen valkoista kun se imeytyy tosi nopeasti! :) Hyvä siis palautusateriassa puntin jälkeen!

  8. Tein itse pari päivää sitten tilauksen Fitnessgurulle ja paketti on jo matkalla. En malta odottaa, että pääsen testaamaan tuotteita ja esimerkiksi tuota blenderipalkkaria.

  9. Niin kuin olisin läheisenkin tuttavan kuvan bongannut lööpeistä tänään :) Olen alusta asti seurannut blogiasi, joten kasvosi alkavat olla jo melko tutut :) En ostanut lehteä, olikohan sinusta lisää kuvia sisäsivuilla?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta