Anna treenaa

IMG_20130615_120952

 

Ajattelin tehdä treenipostauksen pitkästä aikaa eli kertoilla vähän tarkemmin mun omasta treenaamisesta. Sitä ennen päivään kuului ulkoilua pihalla, lounas Subissa ja ruokaostokset Lidlistä.

IMG_20130615_211228 IMG_20130615_211759 IMG_20130615_135521

Luin myös useammasta blogista tänään olevasta Lorna Janen ystävämyynnistä ja kun sain luvan lähteä salille, kurvasin ensin ystävämyyntiin joka ei ollut meiltä kaukana. Tapahtumassa oli Lorna Jane -tuotteita hyvillä alennuksilla, sisääntulijoille tarjoiltiin baaritiskiltä drinkkejä ja meno oli hauska :) Mun lasiin pyysin soodavettä ja sitruunaa sillä paukku ois ehkä yhdessä kreatiinin kanssa sekoittanut pakin mukavasti ennen salia :D

IMG_20130615_211039 IMG_20130615_210936 IMG_20130615_210735 IMG_20130615_210841 IMG_20130615_210626

Mun kassiin päätyi kaksi toppia, yksi paita, yhdet housut ja hiuspompuloita <3 Nyt on tekstiä sit päästä varpaisiin, sillä esimerkiksi housuissa lukee ”Never give up” -joka on sama mitä Nicolen kortissa lukee mun jääkaapin ovessa (To Anna -Stay strong and never give up!). Kaikista noista hienoin ostos oli tuo pitkähihainen raidallinen paita ja siitä laitan kuvia vasta myöhemmin kun pääsen käyttämään sitä. Sopii ihan täydellisesti niiden farkkuleggareiden kanssa!

IMG_20130615_222654

IMG_20130615_210441 IMG_20130615_210539 IMG_20130615_210403 IMG_20130615_210305 IMG_20130615_172223

No mutta sitten treeniin! En oo päässyt oikein kunnolla takaisin puntin makuun viime viikon flunssan jälkeen joten oon käynyt salilla vasta satunnaisesti. Silloin 3-jakoinen treeniohjelma tuntuu tylsältä jos sitä ei saa syklitettyä edes viikkoon. Tällaisissa poikkeustapauksissa voi palata punttitreenin pariin esimerkiksi treenaamalla ensin koko kehon pariin kertaan kuntopiirillä tai kahvakuulalla. Tänään mun treenin kuului kahvakuulapainotteinen kuntopiiri :) Liikkeinä oli:

 

etuheilautus

pystysoutu

sivuheilautus

hauikset kuulalla

reppukyykky

ojentajat kuulalla

rusetti

sumo-maastaveto kuulalla

vartalonkierrot kiekolla

lankutus

dipit penkillä

pystypunnerrus käsipainoilla

 

Liikkeitä tuli siis yhteensä 12, toistoja suurimmassa osassa liikkeitä 15-20. Vartalonkiertoja enemmän ja lankutuksessa tietysti aikaa. Sitten vain kierroksia kolme ja voin kuule sanoo et lämmin tuli ja naama oli ihan punainen :) Kuulana mulla oli heilautuksissa 12kg ja kyykyissä 14kg kahvakuula. Kuvat on satunnaisessa järjestyksessä!

IMG_20130615_205727 IMG_20130615_205856 IMG_20130615_205949 IMG_20130615_205607 IMG_20130615_205443 IMG_20130615_204756 IMG_20130615_212451 IMG_20130615_210106 IMG_20130615_204623 IMG_20130615_204522

Kiitos meidän salin pojille kuvista ;)

 

Palautusjuomasekoituksen oon tehnyt viime aikoina itse ja siihen kuuluu:

Scitec 100% whey Isolate -makuna banaani

Scitec L-glutamiini

Scitec 100% Creatine jauheena (ja muulloin kapselina)

Hiilihydraatit otan banaanista ja syön reilun tunnin kuluttua treenistä kotona hiilihydraattipitoisen aterian (lihaa, perunaa/pastaa, kasviksia ja pala tummaa leipää). Aerobisia teen tällä hetkellä pääasiassa lenkkeilemällä koirien kanssa ja todella harvoin käyn tekemässä aamuaerobisen ennen aamupalaa. Niitä alan todennäköisesti kuitenkin ottamaan mukaan jotta kiristyminen jatkuu kesän edetessä! Mun kohdalla oon todennut ne toimiviksi silloin kun haluan tehostaa energiankulutusta.

IMG_20130615_204418

Tämäkin lauantai on pian ohi ja oon tyytyväinen, että oon pysynyt mun ruokavaliossa jossa ei oo nyt lainkaan karkkipäiviä. Muutama yö sitten näin unta jossa söin lakritsipäällysteistä Sacherkakkua (jota ei ole olemassakaan…) vieläpä vaniljalla maustetun kermavaahdon kera. Se siitä sokerihimosta! :D Mä näen vieläkin mielessäni sen valuvan mustan päällisen ja se kakku oli muka niin hyvää ;) Oivoi! Kuulostaa kamalalta ja en tiedä mistä mun alitajunta keksii näitä. Kerrankin voi huokaista, se oli onneksi vaan unta!

Anna

9 vastausta artikkeliin “Anna treenaa”

  1. hei kerroppa noista housuista enemmän, kun on niin hienon näköset että ajattelin tilata, mutta sen verran kalliit että olis kiva tietää millaset ne on :) onko koko isoa vai pientä? ja pysyykö hyvin jalassa ja onko se kangas semmosta paksua vai ohutta että näkyykö läpi ? kerro kaikki mitä keksit :)))

    • Mun mielestä Lorna Janet on vähän reilua kokoa, mulla itsellä on kaikki kokoa S. Läpi ei tietystikään näy! Kangashan on teknistä eli siirtää kosteuden pois iholta ja on suht kevyet mutta ei tosiaan yhtään läpinäkyvät :) Mitäs muuta mä keksisin! Kivat on =)

  2. sä olet tullut aina vaan paremman/timmimmän näköiseksi tän parin kuukauden aikana jolloin olen seurannut sun blogia!
    Olitko sä jollain Fitfarmin ohjelmalla kun aloitit projektis? millä niistä? Mä olen painonpudotusryhmässä ja mietin jatkoa :)
    Hitsi näitä robotinkierto-tunnistuksia, viimeksi jouduin kaivaan laskimen kun kirjoitin jotain :D

    • ai niin ja piti kysyä, paljonko halvemmalla noista ystävänmyynneistä saa? tosi kivan näköisiä kun selasin vähän nettikauppaa.

    • Joo kun aloitin puoltoista vuotta sitten niin olin Liten ylläpitäjät-ohjelmalla ja sit kokeilin superdieettiä mut se taas oli mulle liian rajoittava.

      Ystävämyynnissä oli tuotteita osta 3, maksa 2! Mutta mun tuurilla kaikki mitä halusin oli tietysti normaalihintaisia uutuuksia :D

  3. Harmi, että tuli missattua tuo ystävämyynti. Mä himiöin itselleni etenkin noita Lornan farkkuleggareita, mutta ne on todennäköisesti ihan normi hinnoilla. Onko muuten Lornalla mitään myymälää Hesassa? Tällä viikolla matka käy Hesaan, joten sitä voisi yrittää ehtiä pyörähtää myymälässä jos sellainen löytyy.

    Kiitos hyvästä treenivinkistä tuon kahvakuula treenin voisi vaikka tehdä kotona pihalla naapureiden kauhuksi ;). Itse löysäilen (järkevästi toivottavasti) kesän ja aloitan syksylla uudella innolla.

    • Mun tietääkseni ei taida olla, mut jos joku tietää niin korjatkaa? Mä oon ostanut omani ensin meidän pitämästä Sporttipäivästä ja nyt tuolta :)

      Ole hyvä! Sit vaan kahvakuulailemaan ;)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta