Uutta arkea

Kiitos kannustavista kommenteista edelliseen postaukseen ja siitä, et mulla on paikka missä pyöritellä ajatuksia. Oon tänään ollut hyvällä fiiliksellä ja oon ymmärtänyt et vähensin aerobista liikuntaa liiaksi kun pääsin tavoitepainoon. Toisaalta se ei tapahtunut tahalleen, vaan oon ollut kädet niin täynnä uusia juttuja, että en oo suoriutunut niistä mun liikuntaohjelman mukaan. Kukaan ei oo siis käskenyt mua lopettamaan aamulenkkejä, vaan niin on vaan käynyt. Nyt tunnen sen nahoissani et jos ei herää niin massukkaa alkaa tulemaan. Joten ei tässä kummempia kuin tossua toisen eteen, jos en halua sitä fläsää… Helppoa kuin heinänteko?! ;)

Ihan pelkkää mielikuvituksen laukkaamista ei mun narina pienestä pyöristymisestä oo ja miehen tänään tuijottaessa mun maharöllykkää päätin lähteä salille, vaikka vähän emmin sitä sillä ei oo hyvä tehdä peräkkäisinä päivinä jalkoja ja selkää. Oon ehkä myös salilla viihtynyt useammin muiden kuin omien treenien merkeissä ja vaikka tuntuu et käyn paljon salilla, niin ne ei ookkaan aina enää mun lihaskuntoa varten…
*alavatsa pömp*

Mut koska oon jäljessä viikkorytmiä niin ei auttanut kuin vääntää selkätreeni ja siihen kuului jälleen maastaveto. Olin muka liekeissä et nyt lisään rautaa edellisviikosta mutta pyh, ihan sama toistomäärä meni vimosella eli 5x80kg. Tällä viikolla se olikin pirun raskas! Odotukset on korkealla ensi viikkoon, jos vaikka pikkukiekot ees lisää ;) Välissä video ylätaljasta leveällä otteella.

Salin jälkeen join palkkarin ja palauduin makaronilaatikolla ja salaatilla. Treeniohjelmasta voisin kertoa sen verran, että nyt teen lämmittelyn jälkeen aina pääliikkeitä tangolla (kyykky, maastaveto, penkki…) ja niissä on toistot 5×5 eli raskailla painoilla mennään. Sen jälkeen teen apuliikkeet samalle lihasryhmälle suunnilleen toistoilla 8-12 ja aina loppuun pumppaan lihakset kolmannella liikkeellä. Pumppailuja teen kaksi sarjaa suurella toistomäärällä (about 20 toistoa) eli kunnes lihas väsyy. Sellaisella siis mennään tässä vaiheessa ja katsotaan millaista kehitystä tulee. Lihaksen kasvun edellytys on kuitenkin aina voimatasojen kasvu joten sitä haetaan!

Ei siis mitään uutta ja ihmeellistä :) Päivä kerrallaan! Ihanaa salinhajuista viikkoa kaikille ;) Ja rähinää!
Anna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta