Kesäkuntoon?

Kevät etenee siihen malliin, että personal trainer opinnot ovat pitkällä. Aloitan nyt ottamalla muutaman ensimmäisen asiakkaan 3 kuukauden valmennukseen. Jos olet kiinnostunut niin mulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen toobigtobeme(at)gmail.com . Tässä vaiheessa tarjoan kuntosaliohjausta, treeni- ja ravinto-ohjelmia pääkaupunkiseutulaisille, jotta voidaan tavata treenien merkeissä :) PT-opintojen lisäksi olen jo aiemmin suorittanut ravitsemustieteen, liikuntalääketieteen ja elintarviketeknologian perusopinnot yliopistolla sekä liikunnan ammattitutkinnon Lapin Urheiluopistossa.

Alkuviikkoon on kuulunut muuten hyvää ja huonoa. Hyvää on juuri se, että olen saanut työjutut aluille ja omat tulevaisuuden suunnitelmat alkavat hahmottua. Huonoa on se, että mun ihanan Samsungin puhelin tilttasi eikä mene päälle (jumittaa alkuintroon eikä anna syötää pin-koodia) ja joudun viemään sen huoltoon. Laatikosta löytyi kuitenkin vanha luotettava HTC:n puhelin ja sain siitä varaluurin :) Mutta taas se huomataan, että jos ei ole tavallista puhelinta ja sillä näpsittyjä kuvia niin bloggaaminen vaikeutuu potenssiin 2.
Eilen olin mammatapaamisessa ystäväni luona ja katsomassa mm. 2 kuukauden ikäistä pientä Max-vauvaa. Siitä reissusta olisi tuoreita kuvia, mutta valitettavasti ne saavat odottaa tuon Samsungin temppuilun vuoksi! Kiitos Sanna ihanasta lounaasta ja seurasta :) Vauva ja lapsijutut oli mukavaa vaihtelua fitnessmaailmaan. Nyt takaisin töiden ja opintojen pariin. Viikonloppuna on taas koulua! 
Anna

34 vastausta artikkeliin “Kesäkuntoon?”

  1. Toivottavasti saat puhelimesi pian kuntoon!!!

    Mitä mieltä olet suolatuista cashewpähkinöistä? Ostin kaupasta pähkinöitä jotta voisin laittaa välipalarahkan sekaan aina muutaman, kotona hoksasin että ovat suolattuja. Käykös ne ”yhtä hyvin”…?

    Toivepostausta olisi myös..jos kiinnostaa ;) Eli jos joskus jaksat tehdä proteiinipatukkavertailun, samaa tyyliä kun se rahkavertailu. Ostin eilen pienestä kaupastani proteiinipatukan, (siellä ei oikein valikoimaa ollu), ja löytyi tämmöinen; 61g ja 190kcal, 26g proteiinia, 15g hiilareita ja 2g sokeria. Kuulostaako tuo ok:lta sinusta? En ole ennen patukoita ostellut joten en kauheasti noista tiedä.. Lähinnä ostin sen välipalan tai aterian-korvausta varten jos joskus tarvitsee.

    • Moikka! :) Mä en oo itseasiassa verrannut niitä keskenään. En tiedä mitä suolaa niissä käytetään (varmaan ruokasuolaa) joka ei esim. yhtä hyvää kuin merisuola. Muuten kai jos ravintosisältö on sama niin paahtamisessa ei oo mitään vikaa :)

      Voisin tehdä tuollaisen postauksen joskus, kiitti vinkistä! Tuo kyseinen patukka kuulostaa tosi hyvältä, siinä on tarpeeksi vähän sokerin ja hiilareitakin vähemmän kuin protskua. Anna mennä vaan ;)

    • Pöh :/ Mut ilmoitan heti kun otan teitä on-line-valmennukseen :) Jos on kauhea kiire niin voit laittaa mailia niin katotaan…

    • Kävin opiskelemassa siellä :) Asuin kyllä silloin siellä aina viikottain ja osan viikosta Oulussa (mistä oon kotoisin) :)

  2. Vau mitkä kädet sulla! Kuinka monta kertaa viikossa muuten reenaat? Mietin välillä, mikä on se järkevin määrä itselle kun tällä hetkellä reenaan itse 6 kertaa viikossa ja välillä oon ihan piipussa viimeiset päivät (paikat tooosi jumissa). Aerobista tosin pitäisi lisätä rasvanpolttoa ajatellen. Oon vaan niin koukussa tohon raudan nostamiseen :P

    • Yritän tehdä 4 salitreeniä viikkoon ja painonpudotusvaiheessa tein vielä 4 aerobista (lyhyttä aamukävelyä) päälle. Nyt oon vähentänyt aamulenkkejä kahteen. Voisit vaikka vähentää noita treenejä ihan vaikka kolmeen, neljään ja lisätä aamuille lyhyet (30min kävelyt) muutamana päivänä viikossa. Silloin se keskittyis siihen et rasva palaa ja ehkä jaksaisit vähän paremmin, koska kuntosali on hyvin raskasta liikuntaa, varsinkin 6 kertaa viikossa!

    • Haluatko laittaa mulle meiliä et mistä päin kyselet ja mitä itse haluaisit valmennukselta :) Vastaan siihen henkilökohtaisesti meilitse ;)

  3. Nyt mä olen kohta saanut luettua koko sun blogin, ihan alusta ja jokaisen postauksen. Mä olen seurannut tätä blogia jo pitkään, mutta en joka postausta. Nyt korjaan senkin virheen, koska itse saan mielettömästi tsemppiä uuteen elämääni.
    Ainoa ”huono” juttu tässä on se, että kun luen tätä dösässä,
    niin jotkut sun letkautukset on saanut mut repeämään ihan hillittömään nauruun! :D
    Ihan mahtavaa olisi kyllä päästä tuollaisen sisupussin tsempattavaksi. <3

    • Kiitos ihanainen Image :) Ja ihan mahtavaa että oot saanut noin suuren tsempin ja innostuksen uuteen elämään. Jos tuntuu ettet yksin pärjää niin sit tuut mun valmennukseen ;) Halit sinne <3

    • Hihi, minäkin olen repeillyt julkisilla paikoilla ja lisäksi miettinyt, mitä sivua muut luulee mun katsovan ku yhtäkkiä on ollut bikinikuvia :D

  4. Sä oot kehittyny hurjan hienosti omassa kropassa. Itse oon jääny ”junnaileen”.

    Täytyy todeta, et voiku asuis pääkaupunkiseudulla. Tosin kerran kuussa siellä tulee vähintään käytyä…

  5. Niin hienoa, upea askel. Voin kuvitella, että paljonkin on tunkua kaltaisesi ilopillerin ohjattavaksi. Välillä itsekin haaveilen pt:n urasta, ihan koska vaan tykkään treenata ja tsempata ihmisiä liikkumaan. Onneksi toinen intohimo on jo nykyinen ammatti, ettei asit huonosti ole :)

  6. Hei, pyytäisin minäkin postausta esim. lisäravinteet ja yleisimmät superfoodit koko perheen käytössä. Itse emmin antaa lapsille superfoodeja, mutta sinulla on ravitsemustiede hallussa, niin saisi luetettavasta lähteestä pienen infopaketin.

    • Mä sanon tähän suoraan, ettei mulla oo asiasta kovinkaan paljon tietämystä. Meillä ei oo opinnoissa ollut juuri noista superfoodeista muuta kuin et mustikka on ihan tarpeeksi super suomalaisille ja lähiruoka kunniaan ;) Ei siis juosta ”trendien ja goji-marjojen perässä” :D

  7. Onnea PT-opintoihin! Itse valmistuin vajaa vuosi sitten Oulun Trainer4Youlta :) Oon kyllä tykännyt työstäni tosi paljon!

    -Anu/Pieni on kaunista-

  8. Mä ainakin haluaisin sut PT:ksi jos vaan olisi mahdollista! Mun mielestä tuo ihan hirveästi lisäarvoa tuo sun oma kokemus laihduttamisesta sekä upea taipale fitnesskissaksi:)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta