Puhepostaus

Laittelen nyt illan postauksen puhemuodossa, katsoo ken jaksaa :) Siitä tuli pitkä!
 
 
 
 
 
 
minä ja Nina kesäkuussa 2012….
 
 
 
Tällaista täällä Helsingin pienissä fitnesspiireissä, hassuttelua ja höpöttelyä. Kiitos Ninalle siitä että tulit kuviin kaveriksi ja lukijoille vinkiksi, että Ninan blogia pääsee lukemaan täältä. Loppuun vielä vähän ankea kävelyvideo, tulee ihan myötähäpeä vaikka itteensä kattoo…
 
 
Viikon liikunnat:
 
maanantai: aamulenkki 35min, EFBW (extra fatburning workout) salitreeni 1
tiistai: aamulenkki 40min, EFBW kotitreeni
keskiviikko: aamulenkki 40min
torstai: lenkki 35min+EFBW salitreeni 2
perjantai: EFBW salitreeni 1
lauantai: 
sunnuntai: kävely-& poseerausharjoitukset
Anna

43 vastausta artikkeliin “Puhepostaus”

  1. Moi Anna! Mahtava blogi sulla, löysin tän eilen! En oo vielä siis lukenut paljoa. Näytät todella hyvältä nyt!!! Mahtava, kun joku on laittanut noin reippaasti julkisesti mittoja ja painonsa. Hyvän itsetunnon merkki! Itselläkin hoikennus meneillään, liikkunut olen aina. Tukena GNLD:n puristeet ja ruokavalio tietenkin. Mua kiinnostaa etenkin painonhallinta laihdutuksen jälkeen!

    Terkut Teksasista, Katriina

    • Kiva kun löysit, tervetuloa vaan :) Juu eihän se ihan alussa kivaa ollut, mutta ajattelin et pakko repäistä koska sit ei oo enää paluuta ;) Ja onneksi aloitin koko blogin niin avoimesti, se on ollut iso apu mulle!

  2. Vaikutat Anna kyllä todella herttaiselta ihmiseltä! Toivottavasti et menetä luonnollisuuttasi astuessasi lavalle.

  3. Kiva puhepostaus!
    Mukavaa viikkoa sinulle,SD jatkuu täällä niillä mun hiukan sovelletuilla ohjeilla.Ihanaa,kun osaan syödä ruisleipää vaan sen 2 palaa päivässä (se mulla aamupalarahkan tilalla).
    t.manta

  4. Ihanaa! Lukeudun niihin, joilla ei ole ystävissä ketään sellaista, jonka saisin innostumaan treenaamisesta. Ihanaa Anna kun tulet puhepostilla ”iholle” ja olet elävä ihminen, aivan kuin se oma puuttuva sporttikaveri :) Tein mm. sun innostamana huippu aerobisen tänä aamuna salilla, 900kaloria tirisi ohimoilta hikenä :)

  5. Hih, olipa hauska postaus! Oon itsekin joskus miettinyt samanlaista mut jäätyisin varmaan kameran edessä täysin :D siellähän tepsutellaan ja kääntyillään jo oikein mallikkaasti. Mä en vaan varmaan koskaan totu tuohon bikinien keikutteluun, vaikka se asiaan kuuluukin :)

    Lähetkös muuten kevään kisoja katsomaan?

    • Jonnalle terkkuja, ettet sä mitään jäätyis. Ei savolaiset jäädy :) Joten eiku anna palaa vaan! T. Toinen savolainen

      Ja Annalle sen verran, että mukava postauksen olit kehitelly. Vaikutat symppikseltä ja sitä varmasti oletkin :)

    • No et niin! :) Videoita vaan harjoittelemaan ja tekemään :)
      Ilman muuta kevään kisat kattoon ja Saran kanssa on päätetty et jatkoille kans ;)

      Heidi: kiitos <3

  6. hei onko nuo better bodiesin pökät sun mielestä hintansa väärtit? Kun oon harkinnu niiden ostoa mutta toi 90 euron hinta on aika kirpakka!

    • En oo Anna mut vastaan sulle kuitenkin. Mulla on itelläni aikamoinen kasa betterin vaatteita ja ovat olleet joka pennin arvoisia. Ovat tosi kestäviä! Mun vanhimmat betterin pökät on seitsemän vuotta vanhat ja edelleen ihan priimakunnossa kovasta käytöstä huolimatta :) ei mee rahat hukkaan!

    • Ne on kyllä tosi hyviä mut esim. nuo uudet tulevat BrasilSulit on hieman edullisempia (housut 69.90€) koska Better on niin kallis brändi. Mut on ne kyllä hintansa väärti!

  7. Huippuja nämä videopostaukset, sun pitää tehdä näitä ehdottomasti lisää jatkossa. :) Mitäs luulet, riittääkö näin alkuun jos käyn ihan vaan lenkkeilemässä 5 kertaa viikossa aina noin tunnin verran, siis reipasta kävelyä? Dieetti meneillään, mutta en ole ikinä harrastanut minkäänlaista liikuntaa, joten jotenkin en osaa heti lähteä rehkimään salille, ajattelin aloittaa lenkkeilystä mutta onko tuollaisesta tunnin kävelylenkistä mitään ”virkaa”?

    • Saako muutkin vastata kuin Anna :)
      Minä nimittäin aloitin oman elämäntaparemonttini juurikin niin. Ensin ”opetin” itseni liikkumaan päivittäin, tein reippaita sauvakävelylenkkejä 4-5krt viikossa. Jätin herkut pois ja pienensin kotiruoka-annoksiani. Sitten 3kk kuluttua jätin sauvat kotiin ja aloin hölkkäämään pieniä pätkiä lenkeilläni. Hölkkäsin mitä jaksoin, kävelin välillä ja sitten taas kun syke tasoittui laitoin hölkäksi. Ja sitten taas vaihe 3, parin kk kuluttua jaksoin tehdä 5km hölkkälenkkejä ja aloitin salitreenin siihen oheen. Laihdutin 25kg/ vuodessa (90kg – 65kg). Tämä tapahtui v. 2010. Nyt olen 2v elänyt ”uutta elämääni” ja paino on pysynyt tuossa saavutetussa. Lenkkeilen ja käyn 3-4krt/vk salilla.

      Eli se mitä halusin sanoa, niin kyllä siitä kävelystäkin on jotain virkaa :) Loputtomiin se ei kanna sinua projektissasi eteen päin, mutta sillä tavoinkin voi aloittaa!

      Tsempit!!

    • Juu ilman muuta riittää! Jos aloittaa vaikka enemmän siitä et laittaa sitä ruokavaliota kuntoon ja lenkkeilee niin varmasti pääsee alkuun. Ja 5h viikossa on jo oikein hyvä määrä! Mä aloitin muistaakseni ihan et yritin käydä kolme kertaa viikossa sauvakävelemässä tai vaan kävelemässä. Silläkin sai tulosta kun söi järkevästi :)

  8. Mä en niin digannut videopostauksesta, tykkään mieluiten lukea kuulumiset ja sitten herkutella videoilla, kuten vaikka tuolla kävelyllä. Teissä on kyllä mahtavasti rokkia, kun salilla kuvaatte ja mitä ilmeisimmin myös kiherrätte ;) sun blogikin on huippu.

  9. Moikka!
    Mainitsit, että aiot pitää taas ns.tankkauspäivän, mistä tulikin mieleeni tällainen juttu: itselläni kun tuppaa turvottamaan jo pienikin ruokavaliosta poikkeaminen. Rakastan esim. sipsiä ja oon syönyt niitä vaikka pikkupussin dipillä herkkupäivänä ja siis muuten tavallista herkumpaa ruokaa esim pasta bolognesea. Tuloksena aina väh 1,5 kg lisää, mikä ahdistaa valtavasti joka kerta, vaikka ymmärrän, että se on nesteitä, niin mulla menee yleensä kolmekin päivää et paino tasaantuu. Alkoholin nauttiminen esim. 5kpl siidereitä nostaa poikkeuketta väh. 2 kg painoa. Olisin kysynyt, että onko mitään, miten voisi vauhdittaa nesteen kertymisen poistoa? Ootko kokenut Anna tällaista, muutkin saa toki antaa vinkkejä:)

    • Kyllä mullakin nousee paino aina vapaasyöntipäivästä mut ei sitä kannata murehtia. Jos sen jälkeen palaa samantien takaisin arkeen niin paino tippuu nopeasti. Jos jatkaa vielä herkuttelua lisäpäivillä niin sit tulee sellainen ähkyinen ja tuskastunut olo kun vatsa turpoaa.

      Jos ei meniskään tankkauspäivän jälkeen vaa’alle, ongelma ratkaistu?! :D

  10. Tää sun blogi on aivan ihana, positiivinen ilman turhaa purnausta. Jäin koukkuun blogiisi pari kuukautta sitten ja olen yrittänyt käydä läpi sun aikaisempia postauksia. Tämän elämänmakuisen kiireen keskellä jää pieniä hetkiä milloin hyppään tänne imemään fiilistä ja tsemppaamaan itseäni. Olet tehnyt huikea työn ja työ jatkuu, tsemppiä! Sulla on todella kaunis hymy ja puhepostauksessa hymysi vaan paranee! :) t.Sari

  11. Ajatuksissa on mennä inbody-mittaukseen, googletin ja sieltä löytyi toisena sinun blogisi ja käyntisi mittauksessa. Luen blogiasi puhelimella enkä pääse lukemaan vanhoja postauksia, joten kiva päästä välillä lukemaan vanhempia juttuja noin sattumaltakin. Minulla on nyt sama vaihe, mikä sinulla oli silloin eli en käy (vielä) salilla, aikomus on. Eli nyt bodypump 1xvko, kahvakuula 1xvko ja kävelylenkit 2-3xvko. Ja omalla kehonkoostumusmittarilla paino laskee, rasva% pysyy samana/nousee.. Syön 5xpvä. Sen puoleen ajattelin inbodymittausta, että saa kunnon faktaa :) Ja muutaman kk päästä sitten uudetaan! On rahkat ja raejuustot kehissä eli ei pitäisi olla proteiinin puutetta..

    Tosi kiva puhepostaus :)
    -Mari

    • Hmm… mitähän se nyt vois sitten olla? Voisit varmuuden vuoksi laskea energiansaannin ja makrojakaumat kalorilaskuri.fi:ssä ja katsoa että saat 1,5-2g proteiinia per painokilo :) Jos tuntuu et se rasva% ei laske. Tärkeää ois et se lähtis nimenomaan siitä se paino. Voisit kokeilla sitä jos kiinnostaa :)

      Reipas oot kyllä! Tsemppiä jatkoon :)

  12. Ihana postaus. Kiva nähdä sua ihan livenä.=) Itsellä on hieman kevyempi treeniviikko edessä. Alkoi tuntua kropassa ylirasittumisen merkkejä. Ihan hirveästi olis halunnu tänään painaa kunnon puntin, mutta ei uskaltanut. Menin sitten hetkeksi sauvakävelemään. Huomenna lepoa niin jos sitten keskiviikkona uskaltais jo kevyesti hölkätä.. saapa nähdä. Mukavaa viikkoa.

  13. Käytin koko eilisen selatakseni koko blogisi läpi. Viikkohan siinä olisi mennyt jos oisin alkanut kaiken tarkasti lukemaan on sen verran paljon tekstiä :D

    Siis ihan mieletön motivaatio!! KIITOS KIITOS KIITOS. Tulen jatkossakin selailemaan jos se on hukassa. Olet saavuttanut vuodessa sen tavoitteen mihin minäkin olen pyrkimässä. Kiitos ihanasta blogists ja tsemppiä!

    Laitoin sinulle tunnustuksen vasta aloittamaani blogiin http://gopaulago.blogspot.fi/

    • No on juu paljon ;) siinä menee kuulema hetki :D

      Ole hyvä vaan ja kiva jos inspiroin sua! Kiitos myös tunnustuksesta! :) Kovasti tsemppiä sulle!!!

  14. punnitsetko dietilläsi ruuat raakana vai kypsinä? yritän noudattaa edellisen superdietin ohjeita, mutta olisi helpompaa punnita kypsinä, näin voisi tehdä kerralla koko perheen ruuat, eikä viidessa eri kattilassa ja pannussa.:)

    • Mä punnitsen raakana, mutta hätätapauksessa osaan punnita kypsänäkin mutta silloin määrä ei ole yhtä tarkka. Muistan kuitenkin myös keitettyjen noin painot ;) Loppujen lopuksi on kivempi tehdä omat erikseen, saa just sen määrän mitä haluaa, eikä siinä kauaa kestä jos tekee kerralla useammalle päivälle ruokaa :)

  15. Ihana paita tuo pinkki <3 Mun duunipaikan vieressä on HM ja kävin tänään sovittamassa paitaa, ei ollut kun M ja S jäljellä. Ihana materiaali päällä, mut makkarankuoreks meni M koko ihan liian. Toivottavasti pian tulis lisää L ja Xl.ää. Tosin HM hihattoista M on sopiva (jos laittaa kaks paitaa päällekkäin, et jenkat häipyy :) Koskakohan viimeks olen ostanut M koon paidan!? :D

    Kaisuli

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta