Kuntopiiri Malmilla

Kävin eilen tekemässä kuntopiiriä Malmin East Bodylla. Jonna treenailee siellä ja itsekin käyn aina silloin tällöin. Nyt jatkossa vähän enemmän, koska Malmilla on niin hyvä jumppahuone ja kahvakuulat, jotka uupuu mun lähisalilta. Ei tuonnekaan kauaa autolla meiltä hurauta! Jonnan kanssa mentiin melkein ristiin mutta ehdittiin sentään ottaa pari edustuskuvaa yhdessä. Bloggaajat salilla <3 (eikai tää mee johonkin 10 vihatuinta salityyppiä listaan..?!)

 
 
Jonna ja tuplat edestä <3 :)
 
apua oon kohta ihan skinny jos en saa lisää lihaa! :/ Rautaa prkl!
 
Toivon, että saan anteeksi nää salikuvaamiset sen varjolla, 
että mulla oli postaus et vuodessa on jotain tulosta tullutkin ;) Kyllä mä joskus reenaan, ihan oikeesti!
No hei kamut, c’mon!
 
 
 
 
 
Okei, TOP 3:een pääsee tällä! Blogi-idiootti!
 

Kuulin juuri ystävältäni Mikolta, joka omistaa Malmin East Bodyn että heille tulee nyt virallinen kisa-Team! Kaikki jotka kisaavaat kehonrakennus ja fitnesslajeissa on kuuluttava johonkin tiimiin(lähde). Jatkossa East Bodylla treenaavilla on mahdollisuus edustaa kuntosalia IFBB:n kisoissa! Mikko lähetti siis terveisiä, että kaikenlaiset treenaajat ovat tervetulleita sekä vaatimattomammilla tavoitteilla tai suuremmilla suunnitelmilla :) Blogilukijat voivat käyttää Malmilla tarjouksen: Uusille asiakkaille 3 kuukauden treenit hintaan 90€ (sis. kulkukortin!) Sen saa mainitsemalla blogin tai mun nimen kassalla! Kannattaa hyödyntää, siinä ei jää paljon hintaa kuukaudelle!

 
 
 

Muuten kuuluu hyvää! Oon tehnyt aamuaerobiset ja lihaskuntotreenit ohjelman mukaan. Aineenvaihduntakin toimii jos sen nyt nätisti muotoilis silleen… Mun kroppa on edelleen ihmeissään näistä hiilihydraateista mutta mitä katsoin ensi viikon ruokaohjelmaa niin siellä tulee jo pieniä muutoksia. Hyvä kutina on, et nyt lähtee nää loput ja sit vaihdan sanastoon laihduttamisen sijalle tiivistymisen. Siitä on tämä vuosi tehty!

Loppuun vielä muutama kuva Ilonan kuvauksista :) Lehti on siis myynnissä yhdessä Iltalehden kanssa hintaan 2,90€ ja Ilona&Hyvä olo numeroa saa 5.2.2013 saakka. Kuvat: Jenni Gästgivar
Anna

62 vastausta artikkeliin “Kuntopiiri Malmilla”

  1. Tää oli hauska! :)
    Noi lehteen otetut kuvat on kyllä hienoja.

    Mitkä noi sun salikengät on? Onko hyvät? Just blogissa kyselin, että oisko ehdotuksia hyviksi popoiksi. :)

    • :)

      Mulla on Niken ihan perus töppöset, ei varmaan parhaat kuntosalille. Sinne pitäisi olla sellaiset kovapohjaiset kengät!

  2. Sä muuten olet kyllä jo aika skinny ;) Jotenkin viime viikkoina sun muutos on ollut tosi selkeä – hienoa! Ei muuta kuin raudan pumppausta sitten :). Mä niin odotan, sitä hetkeä, kun jossain vaiheessa voi unohtaa löysän läskin ja laihdutuksen ja voi vihdoin keskittyä vain siihen kropan muokkaukseen. Sun ”laihdutusprojekti” alkaa olemaan kyllä jo loppusuoralla.

    • Jei, kiitti! Ehkä se näkyy nyt kun tulee vähän luusto jo esiin jne. kun ei oo niin iso. Paljonko sulla tuohon tavoitteeseen..? Sähän oot jo aika kevyt :)

    • Mulla tuli 4 kiloa takapakkia loppuvuodesta :(, mutta sain jo kilon pois ;). Vielä siis (taas) 4,5kg, mutta motivaatio on nyt huipussaan, joten ei paniikkia ;).

  3. Ihania kuvia! ..sekä noi ”blogitollot” ku iltalehdenkin kuvat :) oot kyllä jo melkosen skinny! ;) pakko kysyä, että inkälaista toppia sä pidät tuon betterin mustan teepparin alla? Ite en oo löytäny sellasta hyvää, joka istuis sinne kunnolla…

  4. Ihanaa kuulla että toi uus ruokavalio ei oo vaikuttanu mitenkää negatiivisesti! :) Oon jo pitemmän aikaa täällä kauhistellu tota sun edellistä kitudieettiä (tainno aina kun oot siitä jotain kertonu), ja miettiny että mitenköhän sun kroppa reagoi sitten suurempiin kalorimääriin.. Hyvä ettei oo ollu ongelmia!

    Tsemppiä treeneihin, oot loistava motivaattori! :)

    • Niin no siis miten sen nyt ottaa.. Maha on tosi kipeä mutta onneksi tulosta tulee. Huh, vaatii tosin veronsa… Ja mun dieettihän ei ollut ees pahimmasta päästä energiamäärän suhteen kun alimmillaan mentiin 1700-1800 kaloriin. Moni syö sitäkin vähemmän dieetillä!

      Kiitti! :)

  5. Mä tänään jo ihan hädissäni juoksin ton Ilonan perässä kun pelkäsin ettei sitä ole enää :D Sainpahan omani ja sä oot kyllä oikeasti ihan ykkösroolimalli ihan kenelle vaan:)!!!

  6. Ihania noi Ilonan kuvat :) Jos ois jossain mainoksessa, niin varmaan tuote jota mainostettais, myis hyvin. Oot kyllä niin kaunis! :D

    Ja ihan niinku joku tossa jo mainitsikin, niin viime aikoina sun kuvissa on näkyny tosi iso muutos, ihan pienessä ajassa :)

  7. Voi miten kauniita kuvia susta on saatu Ilonaan! Ja yhdyn muiden kommentteihin siihen että nyt jotenkin oot muuttunut pienessä ajassa hoikkaan suuntaan. Mä olisin kolmannessa taivaassa jos olisin sinä ja tavoitteessani. Sulla on tietty tavoitteet muualla kuin mulla.

    Litessä 4.päivä pyörähtää käyntiin ja mikä siinä on että aina aamuisin on toivoa täynnä ja motivaatio korkealla mutta iltapäivästä kohden iltaa kaikenlaiset himokkaat ajatukset nousee päähän :) Ruoan suhteen siis.

  8. Blogitollot :D todellakin! Itselleni neuvoksi jatkoon: hauiksia voi myös jännittää tuplissa..

    Noi lehteen otetut kuvat on kyllä hienoja! Huomaa että on ammattilaisen ottamia. Pitäisköhän nyt ihan tosissaan alkaa harkita valokuvaus kurssia kun on toi järkkäri ja kaikkea?

  9. Sussa on ihan uskomatonta säteilyä noissa kuvissa, oot ihan supermalli! :)
    Oot antanut todella suuresti esimerkkiä ja rohkeutta mulle, ja vihdoin uskalsin ottaa härkää sarvista ja palata vanhaan ”urheilijaelämään”, tai ainakin wannabe-urheilijan :D nyt olo on paljon parempi, kun silloin kun lojuin sohvalla suklaalevy kainalossa. Ensimmäiset kisatkin on jo huomenna. Laji on kyllä eri (juoksu) kun sulla mutta enivei.

  10. Mahtavaa edistystä! :) Todellakin jotain tiivistymistä on viimeisen kuukauden sisään tapahtunut, sun mahahan on kadonnut aivan kokonaan!
    Itse oon myös ollu litessä joskus aijemmin, mutta ei näin ”pienessä” naisessa lähteny ohjeitakaan noudattamalla kolmessa viikossa kuin 1,2kg.. Vähän reilummasti siinä kaloreita kuin esim GFG ssa (jossa mulla tippu 4,4kg /kk). Ois aika alkaa pitkästä aikaa gfglle, mutta pelottaa vähän koska tuo aineenvaihunta on sitten samaa luokkaa kuin sulla.. :D Kamala jos töissä kesken asiakkaan täytyy juosta varpusparvelle! Iuuuuuuuuhh.. Sitten tärinät päälle, äh.

    Sää ilmeisesti noita rahkoja taidat enemmänkin vedellä, niin osaatko sanoa mikä on kaikista mahaystävällisintä? Oon huomannu että mulla tekee tuo rahka ihan mielettömimmät krampit ja ”toimivuuden” ja jos jätän sen pois ja korvaan munanavalkuaisilla ja raejuustolla, ”toimivuus” on siedettävyyden rajoissa parin päivän päästä. Mutta rahkaa kun tekis mieli :D :)

    • No ei se vielä ihan kokonaan. Tuo alamaha pussittaa edelleen.. :/ Ei auta kuin painaa töitä siis!

      GFG on kaikista vähäkalorisin ja sitä ei kannata vetää kauheen montaa viikkoa putkeen! Aijai nuo jutut ;))

      Mä en oikein osaa sanoa… Mulla on yleensä siis vatsa joka ei herkistä välitä. Oon tykännyt itse pehmeiden rahkojen mausta mutta en tiedä sitten mikä on vatsaystävällisintä. Oon korvannut todella paljon rahkoja proteiinijauheella mutta nyt SD:llä oon mennyt ohjeiden mukaan rahka/raejuusto/valkuaislinjalla. Ootko kokeillut proteiinijauheita? Ne vois olla vastaus ongelmiin :)

    • Ravitsemusterapeutti sanoo väliin ;), että ongelma voi olla laktoosi. Nykyään Valion pehmeää rahkaa saa laktoosittomana ja sitten Pirkalta löytyy vähälaktoosinen pehmeä rahka. Ne tuntuvat sopivan useimmille paremmin.

  11. Kuinka pitkä olet tai mikä sun painoindeksi on nyt? Näytät kyllä hoikalta jo nyt! :o) Veikkaisin meidän painoindeksien olevan samaa luokkaa, vaikka itse tietysti näytän omasta mielestäni paljon löysemmältä. :oD Kävin aamulla vaa’alla ja vajaassa viikossa on lähtenyt pöhötystä 1,2 kg. :oO Toki flunssakin vaikuttaa, kun en ole urheillut viikkoon, niin ei ole nesteitäkään lihaksissa. Tästä ne hankaluudet sitten alkaa, kun rasvaa pitäisi tiristää… Tsemppi on kyllä suurempi kuin vuosiin!

    • Oon 172cm ja painoindeksi on nyt 24,4.

      Kiva jos oot löytänyt sen suurempin tsempin! Pidä se mielessä huonoina hetkinä!! ;)

    • Heh, mun painoindeksi oli maanantaina aloittaessa 24.5, eli todellakin ollaan samaa luokkaa sen suhteen. :o)

  12. Nuo Ilonan kuvat on todella kauniita! Ja muut kuvat hauskoja. :D Haluaisin itsekin kuvata salilla ihan blogia varten, jos ei muuta, mutten koskaan kehtaa, haha. Oulussa kattovat kovasti kieroon, jos tekee jotain kummallista, etenkin tuolla salilla, jolla käyn.

  13. Moikka Anna, ensimmäistä kertaa täällä kommentoimassa ja seurannut kannustavaa blogiasi jo pitkään. Sun edistys on huikea ja näkee kun tahtoa riittää niin tuloksia tulee:)
    Oli pakko laittaa kiitos viestiä, tilasin meinaan juuri Gazozilta tuotteita (Better Bodies vaatteet ihania!) ja kiitos ”erica” alennuskoodin niin sain lähes 30euroa alennusta:):)
    Kiitos:)
    Hyvää jatkoa timmin kropan tavoittelussa;)

    -Marjut

  14. Muakin kiinostaisi, millaisia mittoja sulla tällä hetkellä on :)

    Täällä sujuu omatoiminen superdieetti ihan hyvin, hiukan tein muutoksia ruokavalioon. Vaihdan yhden rahka-annoksen kaurapuuroon tai ruisleipään. Jostain olen ollut lukevinani, että liika rahka ei ole hyväksi…mene ja tiedä sitten. (tosin lihgt-limsaa menee nyt liikaa, liekö sekään sit niin terveellistä, kerran olen ollut 2v ilman pepsi maxia, uppooko sulle limsat?)

    Nyt tosiaan pyrin siihen, että pilkuntarkka noudattaminen ei ole 100% tärkeää, mutta lähes 99 kuitenkin.

    Sovittelin aamulla vaatteita ja totuus on, että jos ja kun haluan mahtua keväällä esim. kivoihin capreihini yms. painoa pitää lähteä. Ja se 8kg on hyvä tavoite, silloin mitat 160cm ja 59kg. Ja toisaalta, kuinka tyytyväinen sitä sitten onkaan, kun vappuna olen tuossa tavoitteessa. Vois sitä ”hullumminkin” talven viettää!! Ja oikeasti ruokarytmi on huippu,yleensä mulla 4h, ja ateriat, jotka saa syödä, niistä tosiaan nauttii, esim. kanasaalaatti peston makuisella pastalla (tosi hyvää).

    t. manta

    • Mä pyrin siihen et juon light limuja ainoastaan viikonloppuisin ja silloin ne on ”herkkua”. Mutta tykkään niistä kyllä, mun pahe!

      Ihanan kuulosta ruokaa, nams! :P

  15. Heippa Anna! Ihan parhaita nuo ”ilme” -kuvat! :D :D Edelleen siis olemme samoilla linjoilla :)

    A-appelsiini :)

  16. Toivottavasti Ilona tekee teistä jutun myös vuoden päästä, että muutkin näkee missä te ootte sit. En oo aikaisemmin Ilonaa lukenutkaan, mutta toi numero oli kiva. Tykkään ihan valtavasti tosta sun crossarikuvasta, mikä oli lehdessäkin. Näytät siinä todella hyvältä! Mulla on tänään namipäivä, meen leipomaan mustikkapiirakkaa just. Kun ei kuulu superdieettiin, niin kaikki tällainen on sallittua… just joo. :D
    Ihan oikeesti kyllä tulin etsimään täältä motivaatiota, etten herkuttele itteeni ihan ähkyyn perjantain kunniaksi. Viinipullon korkki pysyy kiinni ja motivaatio löytyi kuvia katsellessa, kiitos niistä! Vielä kun pääsis salille vkloppuna, mutta turha toivo.

    -Katri-

  17. Ai niin, oli mulla kysymyskin:
    Teetkö vielä Pajulahden oppien mukaan salitreeniä vai noudatatko Superdieetin ohjeita nyt 6 vk?
    -Katri-

  18. Tosta proteiini jauheesta niin millee sillä voi korvata tuon rahkan? Ei oikein jaksa sitä aina välipalal ja iltapalal syödä ja tänään jo meinaskin välipalal tul takas…

    • Tarkoitatko superdieettiä? En viitsi siihen liittyviä neuvoja jakaa täällä. Kannattaa kysyä foorumilla :) Proteiinijauhehan ei ole vaihtoehtolistalla joten en itse nyt käytä sitä.

    • En tarkota SD:tä. Ylempänä Neea kysy sulta tosta rahkan korvaamisesta ja heitit siihen ton proteiini jauheen. Sitä aattelin et miten sillon toimitaan? :)

    • 30g proteiinijauhetta on n.117kcal ja 22g proteiinia kun taas purkissa rahkaa on merkistä riippuen n.145kcal ja 22,5g proteiinia. Eli vaikka niin et sekoittaa 30g proteiinijauhetta veteen :)

    • Ok. Kattoin tosta meen proteiini purkista et siin on 28g:ssa 105 kcal ja proteiinii 20.4 g. Tein eilen sit ton annoksen rasvattomaan maitoon ku sen saa tehdä siihen tai veteen, täytyy koittaa vaikka tohon veteen kans niin ei tuu ylimääräsii kaloreit vaik ei siin rasvattomas maidos niit kauheesti oo.

      Nyt on itellä kiukku pvä ja koitan tapella itteni kans etten mee kaupasta hakemaan jotain hyvää. Jos vaik mieli muuttuu ku käy eka räpeltääs salilla :)

  19. Kerroit joskus tehneesi EFBW-treeniä. Onko siitä olemassa yläkroppaversio? Netistä löytyy vain jaloille ja vatsoille.

    • Niitä on monenlaisia ohjelmia mutta valitettavasti niiden ohjeita ei saa jakaa :/ Ne kuuluvat siis Fitfarmin valmennuksiin.

  20. Löysin sun blogin iha yllättäen ja WAU! En saa silmiäni irti tästä blogista. :) Oon ite noin vuoden nyt ”yrittänyt” kiinteytyä lukuisilla dieetin aloittamis päätöksillä. Jotenki tää motivoi mua.. Käy ihmeessä lukasee mun blogia ja anna vinkkejä ihmeessä. Oon aiva fiilareissa lähös lenkille nytki va poskiontelotulehus on nujerrettava ennen sitä.. :/ http://fitnofat.blogspot.fi/ T: Kikke

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta