Reipasta viikkoa!

 
Aamulenkki tehty, kaurapuuro ja marjat mahassa! Ihanaa viikonalkua kaikille! Tehdäänhän tästä viikosta superhyvä?! Treenataan kovaa, syödään hyvin ja nautitaan tästä elämästä joka meillä on :) Jos viikonloppu meni harakoille (kuten allekirjoittaneella) niin nyt voi onneksi palata arkirutiineihin ja ruokaan joka tuntuu hyvältä ;)
 
Jos dieettiin palaaminen tuntuu vaikealta niin kannattaa vaikka tänään tehdä muutaman päivän eväät valmiiksi niin sortumisriski pienenee huomattavasti. Mä mietin jopa et kokeilisin tehdä koko viikon ruoat etukäteen mitä Anna suosittelee! :) Tuossa postauksessa on muutenkin todella hyviä vinkkejä kaikille ja se kannattaa lukaista!
aamulenkillä k.7.40, kesto 30min
eilisillan eväskuva oli Instagrammissakin; protskudrinkki, kasviksia ja dippiä!
Instagrammista mut löytää nimellä: ERICA_TBTBM
 
Mulla on viikkotavoitteena tehdä 4 salitreeniä, 3 intervallitreeniä siihen päälle (a 20min) ja 3 aamuaerobista. Posetreeninkin haluaisin mahduttaa viikkoon pitkästä aikaa! Lisäksi otan tavoitteeksi etten edes maista mitään mikä ei oo mun ruokavaliossa. Tää viikko syödään puhtaasti eiks jee?!
 
Mitä tavoitteita teillä on tälle viikolle..? :) 
Anna

40 vastausta artikkeliin “Reipasta viikkoa!”

  1. Anna mennä sinä pystyt siihen! Itsellä tavoitteena 2 salitreeniä, 1 liikuntasalivuoro sählyä, koiran kanssa 90min lenkki ja josko vielä sais ittensä irti että pääsis uimaan tai kokeileen work out mixiä :) Mukavaa alkanutta viikkoa sinulle!

  2. Jee! V loppu meni tosiaan jälleen vähän överiks. tänään ainaki salille tekemään kunnon reeni! Paljoa en pysty ennalta suunnittelee miehen työvuorojen takia, mutta jos nyt ottais tavoitteeksi vaikkapa vähintään 1h liikuntaa joka päivä tällä viikolla. (lepopäivän pidän jos tuntuu siltä) pari viikkoa menny vähemmillä reeneillä niin nyt pitää ottaa takasi! :)

  3. Hyvä sinä, juhlat juhlittu ja tiukasti arjessa kiinni! :) Itselläni on tämän viikon tavoitteena liikkua reilusti enemmän kuin menneellä viikolla. Ohjelmassa on 4-5 aamulenkkiä (n. 30 min), BodyPump, tanssitunti ja Balance. Lisäksi kaksi salitreeniä. Viikonloppuna sitten Zumbaa telkkarin edessä ja pitkä lenkki koiran kanssa.

    Tsemppiä alkavaan viikkoon! <3

  4. Täällä päin Helsinkiä viikko on aloitettu pumpilla ja eilen valmiiksi tehdyllä bataatti-porkkanakeitolla. Ainakin tiedän mitä näin itsenäiselläviikolla tulee lounaaks syötyä kun ei tuo keitto uppoa misteriin. No ompahan enemmän itelleni ja saan tehdä niist sellasii kun haluan.

    Taas tää meni harakoille, mut siis tsemppii viikolle ja pysytään roudussa! :)

  5. mun tavoite on etten lipsuis omasta ruokavaliosta! nyt parina viikonloppuna on lipsuttu, mutta tässä viikonlopussa oli se positiivinen puoli, ettei paino noussut ollenkaan, kuitenkaan, laskikin 200g! :D

  6. Perinteiset neljä salitreeniä ja jos muutaman aerobisenkin sais tehtyä niin olis ihan jees :)venytelläkin vois jossakin välissä.

    Treeneissä päätavoite tällä viikolla tehdä pystypunnerrusta seisten tangolla sarja 42,5 kilolla. Se oliskin uusi ennätys!

  7. Itse ahersin viikko sitten kaikki viikon ruuat valmiiksi ja kyllä oli helppoa ja tiesi aina, mitä tulee syötyä :) vähensi kummasti sitä kaupassa käyntiä ja mielihaluja, kun tiesi, että ruokaa kyllä on. Joten suosittelen kyllä! Tän viikon tavote on syödä oikein ja treenata kovaa, että saa pikkujouluilla lauantaina hyvällä omatunnolla :)

  8. Tämän viikon tavoite on syödä normaalisti. Olen ihan hirveä sokerihiiri, ja tulee helposti korvattua aterioita suklaalla ja energiajuomilla.
    -Heli-

  9. Täälläkin viikko alkoi aamulenkillä, jee! :) Oon itelleni huomannu parhaimmaksi tehdä kaksi kertaa viikossa ruokaa muutamaksi päiväksi, ihan koko viikkoa en kerralla jaksa kokata… Tän viikon tavoitteena on aika lailla samat kuin joka viikko: aamulenkit, joista ainakin kolme juosten ja viisi salitreeniä + paljon venyttelyä :)

  10. Täällä palattu kanssa ruotuun viikonlopun jäljiltä, illalla salille. Muuten ohjelmassa bodypumpia, zumbaa ja pari salikäyntiä loppuviikolle. :)

  11. Täällä kans tavoitteena syödä mahd. puhtaasti!
    Liikuntoja sais tulla vähintään se kaks salitreeniä ja 5-6aerobista.
    tulee niin hyvä mieli joka kerta tästä blogista, kiitti! :)
    annina

  12. Hienoa, erittäin hyvä ehdotus! :) Mulla on alkanut viikko samoissa merkeissä, vaikken kyllä maanantaina ihan noin aikaseen jaksanut vielä lenkkipolulle :) Huomenna sitten aikasempaan taas. Lauantain jalkatreeni painaa kyllä vielä ja pahasti :D Kyllon niin kipeetä että huh! Huomena meen, sattu tai ei, aamusta jo tekeen keskivartalotreenin! Ja ruoan aattelin tehdä tänään valmiiksi josta riittää ainakin pariks päivää :) niin että vihannekset on ainoot jotka pitää pilkkoo/keittää/höyryttää/paistaa siihen sivuun :) On hieman tunkkanen olo kyllä viikonlopusta, mutta tiiän kyl että se vaan paranee tästä nyt kun ihana arki on taas päällä :D Hyvää viikkoa Ericalle!

    • No onpahan menny perille ;) Kipu on siis hyvästä :) Paljon vaan proteiinia niin se paikkaa lihasvauriot :)

      Oikein ihanaa viikkoa sullekin Joan :)

  13. Mä olen flunssassa (taas) joten treenit ja aerobinen jää tältä viikolta pois. Mutta ruoat aion vetää pilkulleen. Lauantaina tosin on pakollinen hellurei-päivä kun painutaan miehen kanssa hotelliin viettämään vuosipäivää:) Siitä jouluaattoon sitten linja on jäätävän tiukka. Toivottavasti..

    • Mä en oo tehnyt noin pitkäksi aikaa niin en osaa vastata! Oon kuitenkin käsittänyt et loppuviikon osa menis pakkaseen..? Tähän vois vatsaa joku kellä viikkokokkaus on tapana..?!? HUHUU :)

    • Itse olen miettinyt samaa, ku monet kehottaa tekee koko viikon annokset mut ei ne kyl säily hyvinä jääkaapis(edes maultaan) viikkoa, et miten ihmiset säilöö ne? Itse tein kerran kolmen päivän ruuat valmiiksi rasioihin mut kolmantena päivänä alko jo maistua epäilyttävältä. Nyttemmin olen pitäytyny ainoastaan kuivien aineiden annospussittamisessa ja lihat paistanu aina kerrallaan pariksi päiväksi. Mut jos asia sinulle selviää tai itse testaat ja löydät hyvän vaihtoehdon niin viitsitkö jakaa sen meille muillekkin?! :) Kivaa viikon jatkoa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta