Back on track

Eilinen meni jo ruodussa! Ruokailut pysyivät juuri sellaisina kuin pitääkin, ei liikaa eikä liian vähän ja kävin sekä salilla että kävelyllä, Jes! Voittaja-olo kun sain katkaistua oravanpyörän vaikka oli viikonloppu. Voisin vaikka vannoa että syömishimot johtuivat alkaneista naisten päivistä, eikö silloin juuri tee enemmän mieli syödä..? Jos nyt joku (teko)syy olis :D 
Niin tai näin, vaakahan heilahti kunnolla ylöspäin. Ansaittua kaikki grammat… Tästä ei oo kuin parannettavaa!
lounas
 
Ennen salille lähtöä nappailin lisäravinteet eli BCAA-kapseleita ja Amino-liquidia, jotka ovat molemmat tarpeellisia aminohappoja. Ei jää sit lihaskasvu siitä kiinni, ettei ole lihaksilla tarpeellisia rakennusaineita ;) Se miksi ne ovat niin tärkeitä johtuu siitä, että elimistön tarvitsemasta 20 aminohaposta keho pystyy itse tuottamaan vain 11:ta ja loput 9 on saatava ruoasta. Erityisesti salilla treenatessa on tärkeä huolehtia että rakennuspalikoita riittää, muuten keho pilkkoo lihaskudoksesta tarvitsemansa aminohapot ja siinähän ei ois mitään järkeä :)
Palautusjuomana otan Scitecin heraa ja L-glutamiinia.
 
BCAA-kapselit ovat haaraketjuisia aminohappoja: leusiinia, isoleusiinia ja valiinia
Amino liquidissa on kaikkia aminohappoja sekä B6-vitamiinia
reippailija
hyvä minä!
 
 
salin päälle lenkki Antsun kanssa!
ei enää herkkuja!
 

Ja ei postausta ilman muutamaa sanaa asuntokuumeesta..! Arvaatteko miten kävi luettua sen aamun asuntoliitteen? Käytiin katsomassa kolmea taloa. Yksi Helsingistä, yksi Helsingin ja Vantaan rajalta ja yksi reilusti Vantaalta. Ensimmäinen näistä kolahti! Talossa oli sitä jotain ja kun kiersin takapihalta asunnon sivulle ja näin sen (mun) omenapuun niin olin myyty <3 Ei tässä vielä kauppoja hieromassa, hallitus harkitsee mutta oon toiveita täynnä! Pieni, rupuinen ja täysin remontoitava talovanhus odottaa korjaajaansa. Oiskohan se tarkoitettu meille..?

 
 
 
merkki?!
 
minä ja omenapuu
Tänään päivä on mennyt blogiyhteistyö-asioita hoitaessa ja laitoin herkullisen sponssitilauksen Gazozille. Kaikkea ihanaa on tulossa ja yhteistyöhön liittyvä hauska juttukin josta kerron seuraavassa postauksessa lisää! Pysykää siis kuulolla ;)
Anna

22 vastausta artikkeliin “Back on track”

  1. Tää virtuaali yhteisöllisyys on kyl ihmeellinen. Miulle tuli ihan ylpee ja tyytyväinen olo kun oot palannu ruotuun ;) Miulla on nyt tuskaiset kolme päivää kun mies on työmatkalla toisessa kaupungissa ja aina kun oon yksin kotona ni sorrun syömään liikaa. Tyhmänä menin ostaa reissumies paketin (onneks pienen) ni nyt niit on enää yks jälellä. Ei tuo kissankaa seura loppujen lopuks hirveesti auta…

    • Ihanaa <3 :) Mulla on ollut tänään fiilis tosi korkealla kun on ollut helpompia päiviä jo kaks :)Tsemppiä sullekin, onneksi se mies tulee pian kotiin vahtimaan :D

  2. Hyvä et oot saanu tsempattuu! sun blogista saa niin paljon puhtia omaanki laihduttamiseen ja treenaamiseen :) Mitä kaikkia lisäravinteita muuten syöt? Mulla ei oo mitään käytössä vaikka käynki salilla 3-4 krt viikossa.. ku en noista oikein mitään ymmärrä ja imetänki vielä. Oisko sulla vinkata jotain ”alotuspakettii” tietämättömälle?:) Niin ja onnea tohon asuntoasiaan, toivottavasti saatte ihanan asunnon ja oman omenapuun<3

    • Mulla on tuossa lisäravinteet tunnisteessa postaus kuvineen missä kerron mitä syön. Vitamiinien lisäksi siis rasvoja ja proteiineja purkista :) En myöskään sen ihmeempiä eli mitään latausjuomia, kreatiinia tms.Ehdottomasti otat ekaks mukaan palautusjuoman joka voi olla joko heraproteiinia ja hedelmä (koska imetät) tai sellainen sekoitus jossa protskua ja hiilareita (mutta ei mitään sen lisäksi (=imetys). JA lisää 5g L-glutamiinia palkkariin niin siinä se! Se riittää alkuun oikein mainiosti ja auttaa salitreenin jälkeen lihaksia kasvamaan -sitähän me halutaan ;)Tsemppiä sulle myös <3

  3. Ihan mahtavaa että sait itsesi taas oikeille raiteille! Huippua! :) Minulle ainakin ruodussa pysyminen on helppoa (ei siis tarvitse sinänsä ponnistella jokaisen suupalan eteen), mutta jos kärryiltä sattuu putoamaan, niin kyytiin palaaminen on äärimmäisen vaikeaa. Mikähän siinäkin on..Tsemppiä ja treeni-intoa viikkoon! <3

    • Mulla ihan sama, nyt jo taas juna menee täysillä, se on vaan se herkuttelun aiheuttama totaalinen ”ei jaksa mitää-fiilis”. Ja se johtuu just siitä kun syö liikaa -> masentaa -> turvottaa -> ahdistus -> elämä pilalla. :DKiitti Liisukka tsemppauksesta :)

  4. Tsemppi päällä, hienoa! Täälläkin ihan kohtuullisen hyvin. Tuosta talosta olisi kiva nähdä useampikin kuva :) Näytti hiukan jopa meidän kodilta :)t. manta

  5. Aivan ihana blogi, ja erittäin MOTIVOIVA! Tässä hetki sitten aloin vasta seurailemaan ja kävin alusta asti tekstit läpi, olin aivan ällistynyt tuosta sinun muutoksesta,suuret onnittelut! ja entistä innostuneempi tekemään töitä oman muutoksen eteen!Tässä aloitin hetki sitten oman projektini ja edessä olisi pitkä tie,jossa luulen blogisi olevan suurena henkisenä apuna!!Suuret kiitokset tälläiseestä rohkeudesta kirjoittaa näin rehellisesti tänne kaikesta! Oon todella iloinen tästä blogista.:))Itsekin kyselisin vähän noista lisäravinteista? Käyn salilla sen 3kertaa viikossa, ja noita palkkareita oon miettiny, miten ne vaikuttavat laihduttamiseen ja kuinka hyödyllisiä ne ovat? Esim. nuo mitä sä käytät, voiko niitä suositella? :)

    • Ihanaa kun oot noin innoissasi :D Mahtavaa! Ja kiitti kehuista <3 Onhan tässä jo hetki laihdutettu ja tulokset palkitsee :)Tietysti voin suositella niitä mitä käytän, tuskin käyttäisin jos en kokisi niitä hyödyllisiksi :) Esimerkiksi kahden viimeisen InBody-mittauksen välissä oli tapahtunut merkittävää lihaskasvua ja siinä välillä otin käyttöön lisäravinteet laajemmissa määrin mitä aiemmin (pelkkä yksi palautusjuoma -ei muuta). En tiedä oliko sillä vaikutusta mutta uskon niin ja siltä ne tulokset vaikuttaa. En siis missään nimessä jätä pois enää BCAA-kapseleita ja glutamiinia! Mutta ihan peruspalkkari kannattaa hankkia jos haluat kasvattaa lihasmassan määrä (eli juuri kiinteytyä) :)

  6. Heippa,ekaa kertaa eksyin blogiisi, hienoja tuloksia olet saanut aikaan, onnittelut! Olen itse pähkäillyt palkkareitten kanssa, ja ihmetellyt palkkareina myytävien jauheiden korkeita hiilaripitoisuuksia. Sulla näyttää olevan käytössä pelkkä proteiinipalkkari, ilmeisesti voimaharjoituksen jälkeen. Miksi näin? I know, näistä varmaan löytyis jostain tietoa ja perusteita mutta en ole jaksanut perehtyä. Itse vetelen Fast:in Dietmixiä, koska en halua niitä hirmuisia hiilarimääriä itseeni upottaa. Minulla ei ole sinänsä tarvetta laihduttaa, mutta kukapa nyt ei mielellään hiukan itseään rasvoista kiristelisi ;)

    • Moikka!Just niin kuin arvelitkin niin alussa mulla oli palautusjuomana heraproteiini + hedelmä mutta silloin imetin vielä vauvaa ja haluttiin että saan tarpeeksi energiaa ja hiilareita. Nyt kun vauvakin on jo taapero niin oon jättänyt hiilihydraatin pois ja nautin pelkän proteiinin treenin jälkeen ja syön tunnin kuluttua salitreenistä hiilihydraattipainotteisen aterian eli mun päivällisen =) Hiilaripiikki on siis siellä treenin jälkeen jotta palautuminen onnistuu paremmin ja laihduttajana on karsittu hiilari pois palkkarista.Toivottavasti oli apua =)Dietmix on aika kevyt valmiste ja jos sun ei tarvitse laihduttaa voisit vaihtaa sen myös vähän tuhdimpaan palautusjuomaan kuten Muscle+.

  7. Okei, kiitti vastauksesta. Pitää pohtia löytyiskö järkevämpi palkkari mun tarpeisiin, oon miettinyt myös jos sekoittaisin oman vaikka jostain Mannisen proteiinista ja kreatiinista tai muusta hiilarista. Itseasiassa tuo Fastin Muscle+ ei oo juuri kummoisempi kuin Dietmix, oot ehkä erehtynyt katsomaan yhden annoksen ravintosisältöä, ja Dietmixin oletusannoskokona on 45 g, ja Muscle+:n 90 g.Sulla taitaa olla käytössä Mannisen proteiinivanukas? Mä innostuin siitä hurjasti kun vaikutti niin mukavalta iltapalalta kaltaiselleni herkkuperseelle, mutta maistettuani saamani testiannoksen valkosuklaa-mansikkavanukasta täytyi todeta että ei oo mun juttu. Oli niin makea, etten saanut syötyä koko annosta. Tylsillä rahkamössöillä sitten vaan mennään edelleen :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta