Sokerittomia herkkuja


Tein aamupalaksi pannukakkuja, sanotaan nyt vaikka perjantain kunniaksi! Päälle sekoitin vadelmia puolikkaaseen purkkiin rahkaa. Tämä ihanuus oli ensi kertaa kokeilussa eli My Protein Pancake Mix. Yhdestä annoksesta tuli kaksi isoa pannukakkua ja niiden energiasisältö on:
 
240kcal
 18g proteiinia
36g hiilihydraattia, josta sokereita 1,8g
3,2g rasvaa
4,2g ravintokuitua
 
 
 
Maku oli sopivan makea, kaneli tuoksui ja pannukakut oli todella helppo paistaa ja ne pysyivät kasassa, toisin kuin esim. rahkaletut joita olen joskus kauan sitten kokeillut. Tämän lisäksi mulla on toinen herkku odottamassa eli se proteiinivanukas. Tuo ihana suklainen herkku on nyt vetäytymässä jääkaapissa ja siitä lisää huomenna!
 
maailman vahvin nainen
I <3 me
 
Miten sitä poseerataan?
ai näin se meni!
 
 
 
ihanaa kun alkaa erottumaan vyötärö-hartialinja!! :D
 
Kuten kuvista näkee niin oltiin perjantai-iltana Saran kanssa kevyellä iltajumpalla! Huhkittiin salilla kaks tuntia välillä 20-22. Joo ei meillä oo muuta elämää! Mut ei haittaa, ollaan saatu jotain paljon parempaa perjantaipizzojen tilalle. Ja kun menin kehumaan, et tehdään salilla muutakin kuin kuvataan niin sen kunniaksi kaikki nämä + kaksi treenivideota :D Mä valehtelin!
 
 
Videoilla teen selkäpäivää eli Erican T-kulmasoutu 
ja supersarjana taljan veto alas+ pullover
 
 
 
 
 
 
 
Sunnuntaina vietetään SuperMahtiMetkaMotivointiPäivää kun lähdetään aamulla k.8.30 kohti Lahden Fitness Expoa Saran kanssa!!! Tuskin ens vuonna mutta varmaan sitä seuraavana ollaan siellä sitten tositoimissa toivon mukaan ;) Nyt nukkumattia metsästämään joka katosi sellaisen tempun seurauksena kuin päiväunet!
Anna

29 vastausta artikkeliin “Sokerittomia herkkuja”

  1. Upeeta mahtavaa!! Näytät siis niin hyvältä ja hoikistuneelta näissä kuvissa! :) Mullakin myöhästyi unet lasten ja omien päikkyjen takia, menin nukkumaan 00.40 ja poika hertti sitten 0550. Huoh! Nyt kyllä väsyttää! Tarvis muistaa nukkua kunnolla, sekin on osa laihdutusta – hyvät unet siis! :) Mua stressaa se, etten ole päässyt aikoihin salille lastenhoidon järjestelyiden takia. Ja yritän jostakin repiä motivaatiota treenata legojen keskellä kotona ;) Gymstick käyttöön vaan! Ihanaa, et pääsette Lahteen! Hauskaa reissua. :)KT

    • No kiitos <3 On tässä tosiaan omaan silmäänkin tapahtunut muutosta jotenkin nyt ihan viime viikkojen aikana, hassua :DVoi että, ymmärrän pulmat lastenhoidon vuoksi ja se onkin oma murheensa jos sen järjestely ei ole helppoa :/ Kovasti tsemppiä ja kärsivällisyyttä sinne olohuonejumppiin :D

  2. Wautsi Erica! Tosi hyvää työtä! Alkaa jo selvästi näkyyn tulokset ja sun kroppas on muuttunu ihan mielettömästi pienessä ajassa. Ja sulla on aivan ihana asenne koko touhuun, todella motivoiva. Kiitos tästä blogista ja tsempistä mitä tästä joka päivä saa ja hurjasti tsemppiä sullekkin tavoitteiden saavuttamiseen. Oon varma että onnistut! :)

    • Iso painonpudotus näkyy kyllä kauas ja on ihanaa huomata että ero on suuri! Silti pienen painon sisällä tehty muutos kutkuttaa ehkä vielä enemmän ;) Siinä on jotain eri tavalla ansaittua sillä omasta mielestäni se on vielä haasteellisempaa! Siksi on mukava saada posiitivista palautetta tästäkin että alkaa tulokset näkymään, jee jee :D Kiitos sulle! <3 <3

  3. Tämä sun blogi motivoi NIIIN paljon, kiitos siitä <3 Hei voisitko lisätä näihin salitreeneihin että minkälaisia painoja käytät,olisi tosi mielenkiintoista tietää. Ihanaa viikonloppua!

    • Kiva että tykkäät ja saat tästä potkua omaan urakkaasi :DVoisin koittaa lisätä painoja, noissa ylläolevissa on esim. T-kulmasoutu (tanko)+20kg, ylätaljan veto alas 20kg ja pullover 8kg. Saran kanssa reenatessa laitetaan painoja sen verran ”liikaa” että toinen auttaa yleensä viimeiset toistot.Mukavaa viikonloppua myös sinne :)

  4. Olen lukenut sinun blogiasi jo muutaman kuukauden ajan, jossain vaiheessa otin urakakseni lukea koko blogisi läpi! Ajattelin kommentoida vasta, kun olen saanut kaikki tekstisi luettua. Luen nimittäin myös kaikki lukijoiden kommentit, sillä ne ovat se kirsikka tämän (dietti)kakun päälle! Eli kiitos inspiroivasta ja innoittavasta blogistasi, mutta kiitän myös suurta lukijakuntaasi, jolta myös saa hyviä vinkkejä ja inspistä laittaa sitä tassua ylös, alas ja eteen päin :)Mutta miksi oli pakko kommentoida ”jo” nyt, niin nämä kuvat sinusta näyttävät niin upeilta! Näytät olevan jo kovinkin timmissä kunnossa SEKÄ naisellisen muodokkaana oikeista kohdista. Lihaksetkin erottuu upeasti! Ilmeisesti ystäväsi Sara on hiukan enemmän treenaillut(?), mutta ei näissä kuvissa enää kovin suurta eroa näy teidän välillänne! :)- S

    • Siinä onkin urakkaa jos jaksaa lukea kaikki alusta asti vaikka itsekin teen samaa kun löydän kivan blogin :) Postauksia taitaa olla lähemmäs 210kpl :D Ja mun lukijat on aivan ihania kuten kommenteista näkee, kaikki tsemppaavat kannustavat eivätkä ilkeile <3Sara on treenaillut alkuvuodesta saakka aktiivisemmin, kun minä taas pääsin kunnolla puntin makuun vasta kesällä. Yksi ero on myös se että Saralla on viimeisestä synnytyksestä vuosi enemmän aikaa eikä painoa ollut niin paljon vaikka suuren muutoksen ja työn on Sarakin tehnyt!!! :) Kiva jos alan saada treenikamua kiinni, hihih :D Rasvaprosentissa oon vielä kuitenkin kaukana tuosta timmimimmistä ;) <3Kiva kun oot löytänyt tänne, se motivoi kummasti kun selailee laihdutusblogeja kakku(&ruoka)blogien sijaan =) Tsemppiä sulle S!

  5. Voi vitsit näyttää hyvältä – pannukakut ja sinä! :)(Heh, aloin nauraa eilen kaupassa, kun pähkäilin proteiinipatukoiden välillä ja mieleen iski ”What would Erica do?”. Ja niin, valitsit Leaderin patukat.. :D)*miten niin koukussa*- Tiatha

    • Hahahhh :DD Kuule teen ihan samaa sellaisten blogien kohdalla mitä itse luen! Mietin vaikka vauvan huonetta sisustaessa mitä Kaunis Pieni Elämän Anne valitsisi kun hänellä on niin kaunis sisustusmaku :) Mun lempiblogeja! Joten et oo ainoa :DHyvä hyvä Tiatha!! Tsemii vaan eteenpäin! :)

  6. näytät ihan pirun hyvältä! olen seurannut sun projektia alusta asti eikä voi kun hattua nostaa. Erica sä oot kuuma :D (en uskalla mun miehelle edes näyttää näitä sun kuvia ;P)-johanna

  7. Moikka! Mun lempilettuun tulee yksi banaani ja yksi muna. Jos syöjiä on enemmän niin kertoo vain nuo sillä määrällä ja voi lisätä ylimääräisen munan esim kahdelle (3 munaa, 2 banskua), jos banaanit ovat suuria. Sauvasekoittimella vaan nopeasti taikinaksi ja se on siinä. Nuo pitää vaan paistaa hyvin hitaasti matalalla lämmöllä, ettei pala tai mene rikki kääntäessä. Mutta on hyvää! Ja päälle pähkinävoita ja marjoja.

  8. Mahtavia kuvia ja niin motivoivia!! Oot kyllä nyt lyhyessä ajassa timmiytyny hirveesti. Niinku joku jo kirjoitti, ei enään juurikaan huomaa eroa sussa ja Sarassa, meet just kuule ohi, semmonen draivi sulla on päällä :)) sulla on nyt jo niin paljo lihasta. jatka samaan malliin! Oot mun idoli !!

    • Kiitos ihanista kehuista! :) On tässä tehty tasaisesti töitä niin on kyllä kivaa kun alkaa näkymään vaikka paino ei niin nopeasti laskekaan =) Mä koitan jatkaa!

  9. Täällä ilmottautuu yksi uusi lukija! :) Täytyykii kokeilla proteiinipannukakkuja tolla ohjeella, itekkää en oo saanu rahkaletuista muuta kun sotkua aikaan :D Tuliko proteiinivanukkaasta hyvää? :)

  10. Mielettömän ihana blogi, ja tosi motivoiva. Itse aloitin kuntoilun ja nyt lähtenyt 5kg. Omasta puolesta ainakin 20kg voisi vielä pudota, enemmänkin. Pitkä taival tulossa, mutta onneks on näitä ihania blogeja missä näkee tuloksia, ja motivoi jaksamaan. :)

    • Mulla on sama eli 25kg oli se alussa asetettu tavoite, siitä on tuo n.7kg jäljellä :) Anna vain aikaa ja tee töitä tasaisesti punaista lankaa unohtamatta niin pääset tavoitteeseen! Oot jo hyvässä vauhdissa siellä! :D Tsemppiä!

  11. Mahtavaa Erica! Jatka samaan malliin – ihan mielettömän inspiroiva blogi! Itse (taas kerran) olen ottamassa itseäni niskasta kiinni aloittamassa fat to fit -projektin! Tein siitä ”julkista” niin ehkä se onnistuu :oD!

    • Hyvä hyvä! Se oikeasti auttaa :) Kun on ihmisten ymmärrys ja tuki ja samoin se oma näyttämisen halu ;)Kovasti tsemppiä sinne! :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta