Ihana InBody

Kiire! Meillä oli tänään vanhempainilta esikoisen päiväkodilla ja lapset oli viety siksi aikaa mummolaan. Sieltä ajettiin vielä suoraan Monnan pitämään InBody-mittaustilaisuuteen jossa meni melkein iltayhdeksään saakka. Lapset kotiin toiselta puolelta kaupunkia ja kotiin nukkumaan.

Nyt oon lukenut koneella kouluhommia, sillä huomasin että yhdessä kurssissa on alkutentti. Mikähän se sellainen alkutentti on, kun kurssi juuri vasta alkoi?! Kauhea määrä luettavaa *perinteisesti viimeiselle illalle* ja yliopisto kutsuu k.8.15. Pöh, sanon minä! :)

Siksi laitankin pikapostauksen, että tuloksia lisää huomenna :) Sen verran voin paljastaa, että tällä kertaa lähdin kotiin hymyssä suin! Toisin kuin edellisellä kerralla, josta voi lukea täältä: Hyvä/paha InBody.

PTCA Personal trainer Monna <3

Ja taas kerran ihania kommentteja, varsinkin näin 3-kymppiä kolkuttelevan kahden lapsen äidille. Vastailen niihin kaikkiin vielä huomenna <3

Anna

10 vastausta artikkeliin “Ihana InBody”

  1. Tuloksia siis odotellessa !! Hyvä hyvä, jos paremmat. Niin mä vähän veikkailinkin, kun reenaus ollu nyt niin hyvätahtista ! Mä selviydyin eilisestä 23km pyöräilystä ja nyt on pyllynposket kipiänä ;)Mukavaa koulupäivää !

  2. Heippa Erica!Ensin haluan kertoo, että sulla on todella ihana ja elämänmakuinen blogi, kiitos kun jaat elämäsi meidän muiden kanssa! Kun esimerkiksi luin, että olit palkannut Minna Pajulahden personal traineriks, hihkuin kotona melkein ääneen ilosta! :D Tuosta InBodysta sen verran, että viime mittauksessa mulla rasvaprosentiksi saatiin 36,9 ja painoa on kuitenkin ”vain” 64 kg ja pituutta 172cm. Eli olen siis nimenomaan laihaläski. Monesti ihmiset sanovat minua hoikaksi, koska näkevät vain luisevat ranteeni ja kapeat kasvoni ja joskus kommentointi alkaa jopa ärsyttää, koska muut ihmiset eivät tiedä koko totuutta.Semmoista olisin halunnut sinulta udella, että oletko koskaan käynyt ryhmäliikuntatunneilla? Minulle kaikki tanssilliset ja vauhdikkaat tunnit on se ensirakkaus, joita ilman tulen masentuneeksi ja kärttyiseksi. Salillakin käyn, mutta en nauti siitä yhtä paljon, mikä on toisaalta harmi, koska tuloksia saisi salitreenillä enemmän aikaan. Olen kyllä yrittänyt vaihdella saliohjelmia ja treenin intensiteettiä, mutta ei ole paljoakaan auttanut. Olisiko sinulla mitään neuvoja, millä saisin salitreenistä nautittavampaa?Anteeks näin pitkä kommentti, mukavaa syksyn alkua ja tsemppiä laihdutuksen loppurutistukseen!

    • Moikka!Kiva kun kirjoittelit! Nyt vaan kehonkoostumusta muokkaamaan, kyllä se muuttuu jos vain haluat :) Sali on siihen just paras mitä uumoilitkin.Oon onnekas kun mulle taas maistuu paremmin tuo puntti. Oon kokeillut melkein kaikkia jumppia ja mulla on ollut kausikorttikin mutta ei musta oikein ikinä syttynyt jumppapirkkoa :D Tykkään enemmän siis perus painojen nostelusta. En oikein tiedä mikä ois hyvä motivaattori? Oisko ihan vaan treenikaveri kuntosalille? Sillä vois saada sitä kaivattua muutosta rasvaprosenttiin :)Tsemppiä ja kivoja punttitreenejä!

  3. Hienoa Erica, onnea mahtavista tuloksista!Missä sitä inbody mittausta voi tehdä, muakin kinnostaa. Omalle salille en kehtaa varata aikaa, liikaa tuttuja :)Onko sopiva mittausväli puoli vuotta?Kuntotesti on mulle joskus tehty, lihaskunto oli kiitettävä, perusaerobista piti parantaa, mutta se on nyt korjattu :)Kiitos vielä blogista, saat arjenkin näyttämään valoisalta ja iloiselta treeneineen ja puuroineen. Eläkööt rutiinit,Mertsi

    • Sopiva väli on juuri 3-6kuukautta. Monna tekee mittauksia Helsingissä :)http://www.mtpersonaltraining.fiSiis rutiinit on ihan Pop, elämän parasta :D

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta