Hoppu

Päivän sana on ollut jännitys, kiire ja perhoset vatsassa. Vaikka kyse ei ole omista häistä niin parhaan ystävän häät jännittävät myöskin :) Tänään oltiin laittamassa juhlapaikkaa kuntoon ja huomenna show alkaa heti aamusta. Lasten mummi tulee meille hoitamaan lapsia ja minä lähden kampaajalle ja meikkiin. Pienenä lisästressinä on siis ollut kodin siivoaminen anoppia varten! Aina yhtä ihanaa…

valmis puhe

Ruokakuvia on säälittävät yksi. Oon elellyt päivän profeel proteiinijuomilla, light limukalla ja savukalasalaatilla kunnes alkuillasta sorruin tavalliseen valion jogurtiin ja kahteen reissumiesleipään -se siitä hiilarien välttämisestä! Ei siis kannata syödä (kiireessäkään) liian vähän sillä se kostautuu hotkimisena. Iltapalaksi vedin pelkkiä naudanpaistijauhelihasta tekemiäni pihvejä. Ja nää ei siis oo tosiaankaan sitä mitä mun pitäisi syödä… Ens viikosta sit paremmalla onnella!

 

Leppoisaa perjantaita se ois viikonloppu taas täällä! Me juhlitaan huomenna, toivottavasti teillä on yhtä mukavia suunnitelmia! Mä yritän hei pysyä kohtuudessa vaikka tää viikko on menossa ihan reisille, tässä mun eväät huomisaamulle kun lähden kampaukseen ja meikkiin… Loppupäiväksi onkin sit hääateriat, kakut, karkkibuffet jne. Mutta sit syödään!

Anna

8 vastausta artikkeliin “Hoppu”

  1. Tsemppiä ja ihan mahtavaa päivää!! <3 Syö paljon buffetista herkkuja ja kaikkea ihanaa, nauti ja pidä hauskaa! Sen oot ansainnu!

  2. Meni muutama ilta, kun lukaisin blogisi läpi ja samalla vilkuilin Saran blogia. Olet kyllä ihan hurjan työn tehnyt! Olet ihanan motivoiva bloggaaja.Itse aloitan maanantaina SD:n, huisaa!

  3. löysin sinun blogisi joskus huhtikuussa ja nyt muistin tämän uudelleen – mahtavia tuloksia olet saanut! Ja olet kyllä niin kaunis ja pirteän näköinen.Olisinkin halunnut kysyä jos osaisit vastata (sori pitkä kommentti!). Eli itse sain toukokuussa toisen lapseni. Raskauskiloja vielä 1-2kg jäljellä (tuli 15kg alkupaino 60). Eli nyt painan 61 ja 166cm pitkä. Ennen lapsia olen painanut noin 55kg, eli olin todella luikku (laihaläski) ja nyt tavoite oliskin joku 56-58kg. Ekan lapsen jälkeen laihduin 56 kg asti, mutta siitä pikkuhiljaa lihoin 60 kiloiseksi. Eli normaalipainon alueella kokoajan mutta aivan hillitön maha. Heti aamuruokailun jälkeen maha paisuu ja illalla on kuin iso ilmapallo. Äidilläni on samanlainen vartalo täsmälleen, mutta eikai tästä voi pelkkiä perintötekijöitäkään syyttää. Eli sitten kysymykseen: Mikähän on SUURIN syy tällaiseen mahaongelmaan eli mikä olisi tehoikkainta treeniä: yleiskunnon parantaminen, juoksu, kuntosali, vatsalihakset, vai onko raskaudet venyttäneet joitain ligamentteja niin että ne eivät enää kannattelee mahaa :D vai voisiko ruokavaliolla vaikuttaa eniten tähän. Toisaalta ennen raskauksiakin minulla oli samaa ongelmaa, mutta huomattavasti lievempänä. Varmasti kaikki liikunta auttaa, mutta olisi kiva tietää perimmäinen syy, kun tuntuu että ainoana tekijänä ei ole vain rasvakerron mahaihossa, vaan se ongelma on siellä jossain sisuksissa :D Kiitos jos jaksoit lukea loppuun tämän sekavan sepustuksen.-Roosa

    • Moikkis!Kiva kun kirjoittelit. Itse veikkaan että suuri syy on kehonkoostumus ja lihaskunto. Ruokavalio on kaiken perusta mutta vasta treenaamalla pystyy muokkamaan omaa vartalonmalliaan eli. Treeniä ja ruokavalio kuntoon niin sen mahankin pitäisi kyllä muuttua :) En siis ole mikään asiantuntija mutta veikkaan näin! Hyviä treenimuotoja ovat esimerkiksi juoksu (kuluttaa paljon ja pienentää rasvaprosenttia jos ruoakavalio miinuskaloreilla) ja sen päälle ihan kuntosalitreeni. Kuntosalilla se vartalo rakennetaan :)Tsemppiä kehonkoostumuksen muokkaamiseen! Nyt vaan korsettilihastreeniä niin kyllä se massu kapenee ;)

  4. Alat olla jo ihan pikkainen, etkä siis yhtään huonolla tavalla vaan juuri niin kauniin, urheilullisella ja terveellä <3 Kaunis olet ja hääkuvissa vasta kauniina olitkin! Oletko muuten itse huomannut että onko tämä uusi sali- ja ruokavalio-ohjelma tuottanut tulosta?

    • Ihanaa, jee jee, kiitos :) Mun pitää tunnustaa, että oon tosi huonosti pysynyt uusissa ohjeissa. Syöminen takkuaa (jätän ruokia ja syön jotain helppoa mikä ei kuulu listaan) ja treenitkin on jäänet vähemmälle kuin suositus. Etenkin saliohjelma on todella tehokas ja aivan erilainen mihin olin tottunut. Lihasryhmien treenaaminen on painotettu nyt mun ongelmakohtiin jota en aiemmin itse osannut arvioida jne. Uudet ohjeet on kuitenkin aina opettelua ja haasteellista joten kai tää tästä pikku hiljaa :) Tyytyväinen kuitenkin oon, että hankin ne! Nyt vain kun saisin itsestäni enemmän irti! :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta