Rakkautta on

 
Mies jonka huppariin voi kääriytyä ja mies joka hankki mulle kaikki lisäravinteet joita mun uudessa ohjelmassa on! Homma lähti niin, että soitin Mikolle joka pitää Malmin East Bodya ja kysyin, että onko näitä ja näitä tuotteita siellä ja kun mies kävi illalla treenaamassa niin hän kotiutui kassillisen kanssa jossa oli tämän neidin tarvitsemat tuotteet! On kyllä aika kivaa, että on siippa joka ymmärtää näiden hommien päälle ja osaa auttaa mua. Ja niinhän tässä kävi, että suunnilleen puolet oli meillä kotona jo kaapissa -mutta ei mun käytössä. Pääsin siis lisäravinneapajille :)
 
 
Mietin et laitan otsikoksi ”On se sekaisin” kun kuvasin mun pönikkäkokoelmaa joka näyttää hillittömältä. Oon kuitenkin siinä pisteessä, että otan mielelläni kokeiluun uusia lisäravinteita.
 
Kuvassa tuttuja ovat: 
(punainen) Whey-proteiini,
(valkoinen) kalsium&d-vitamiinivalmiste
(lasipullo) Omega-3
(kertapussissa) monivitamiini&mineraalivalmisteet + lesitiini
 
Uusia tuttavuuksia ovat:
(musta) aminohapot
(musta) magnesium
(etu oikea) glutamiini
(keltainen) CLA
 
Mistään ihmeaineista ei ole kyse eli kaikkia saa nauttia myös imetysaikana, sillä ovat saatavissa myös normaaliravinnosta. Muutenkin ottamani määrät ovat hyvin maltillisia annostuksia mutta toivon, että huomaan jotain positiivista treeneistä palautumisessa ja siinä, että paino laskisi edelleen hyvään tahtiin. En tämän suurempaa esitelmää ala lisäravinteista tekemään, sillä en itse ole näissä asioissa mikään guru. Voitte vapaasti etsiä lisätietoa muista lähteistä jos kiinnostus heräsi! Katsotaan mitä osaan kertoa kun pääsen tuotteita kokeilemaan käytännössä :) Ehkä oon pian ihan uskomattomassa kunnossa ja sitten muutkin mammat kävelevät lisäravinnekauppaan -who knows? Mitä mieltä te olette lisäravinteista, oletteko kokeilleet jotain, toimiko vai ei? Vai onko kaikki tuotteet ihan nounou?
 
 
Salilla pääsin testaamaan uutta ohjelmaa joka alkaa selkäpäivällä. Pakarajumppaa on myös lopussa joka jäi ihan kesken kiireisen aikataulun vuoksi. Uutta ohjelmaa tehdessä menee kauheesti ylimääräistä aikaa mietiskelyyn, mutta pian se helpottuu! Ens kerralla jo vikkelämmin sit. Sara pääsi sopivasti töistä ja tuli ottamaan treenikuvat musta. Illalla Sara tuli vielä kylään maistelemaan mun nestemäisiä vitamiineja. Pikkuisen on iltashotit muuttuneet tässä seurassa…
 
 
 
 
 
 
Ruokakuvissa on mun puuro-hera-aamiainen mehukeitolla ja lounas jossa on paistijauhelihaa, parsakaalia ja oliiviöljyä. Tuo aamiainen oli ihan ihmeellinen, oliko joku tehnyt tuota puuroa ja laittanut siihen herajauhetta päälle? Voiko siihen laittaa siis ihan kunnon annoksen heraa? Mun mielestä se puuro meni koostumukseltaan litkuksi kun siihen laittoi jauheen ja mehukeitto oikein upposi puuroon. Raejuusto on toinen vaihtoehto, mutta haluaisin kokeilla tätä vielä uudestaan :) Onko vinkkejä?
Anna

19 vastausta artikkeliin “Rakkautta on”

  1. Mä oon välillä sekottanut 20-30g heraa puuroon, gofatgon aikana korvasin sillä raejuuston lähes aina. Itselläni ollut minttusuklaan ja mansikan makuista. Ja oon ne kunnolla ensin sekottanut puuron sekaan ja sitten vasta mehukeittoa päälle. Vähän kuin ois mansikka/suklaa puuroa mehukeitolla. :)

  2. Sinä kyllä jaksat antaa toivoa minullekin, näytät tosi hyvältä! Aloitan gfg:n parin viikon päästä kun tulen reissusta. Jospa nämä kilot nyt jää!t. Loimu

  3. Ihana Eriva taas, ja noi HeVi pipot on makeita, laiton Saran kautta tilaukseen ;)Ja melkonen kasa noita purkki ”mömmöjä”. Mä oon vähän epäluulonen noita lisäravinteita kohtaan, tai ehkä mä vaan jotenkin pidän niitä ihan vähän huuhaana. En kai oikein itekkään tiiä miten suhtautuisin :D Talvisin syön kyllä purkista lisä D-vitamiinia ja ruokalusikallisen Mivitotal -monivitamiinilitkua.. lisäksi välillä hellekesänä syönyt extra magneisiumia välttääkseni yösuonenvedot. Sen sijaan herajauheita en voi kuvitella syöväni. Yhteen vaiheeseen käytin Herbalifen proteiinijauheita, mutta nuo eivät sovi laisinkaan herkälle vatsalle. Oireet on vähän kuin laktoori-intolerantikoilla :( Joten ihan perusruoalla yritetään löytää etenkin protskut. Mutta kerro ihmeessä miltä nuo lisäravinteet tuntuvat, jospa sitä itsekin uhmaisi ennakkoluulojaan (etenkin jos niillä selkeä vaikutus on!).

    • Kiva juttu! :)Mä oon aina syönyt heraa kun treenaan joten mulla se on jo tuttua. Ootko kokeillut muita merkkejä kuin Herbalifea? Se on mun muistaakseni soijaproteiinia eli ihan eriä mitä itse syön…

    • Hmmm… siitä on jo pari vuotta aikaan, joten oot varmaan oikeassa että on eri kamaa. Valion uusia Pro Feel palkkareita/välipaloja oon kyllä herkutellu ja niiden suhteen ollut oireeton, joten ehkäpä tässä voisi tutkiskella noita erilaisia lisäravintetia, jos niiden kanssa uskaltaisi alkaa säätämään :)

  4. Minä olen syönyt jo pitkään puuron herajauheella, laitan sitä suunnilleen kaksi ruokalusikallista :) Koostumus on välillä ihan ihmeellinen, mutta maku ihan hyvä ja alas uppoaa :) TSemppiä!

  5. SD:ssä kokeilin niitä fatburneita, en tiiä, kai ne tehos, ku senttei lähti vaikkea painoa juuri :) Mä en oo koskaan oikein ymmärtänyt että mihin nuo lisäravinteet on ja miksi –> pitäis varmaan tutkia, ehkä niistä sais jotain potkua tähän :)

  6. Kyllä lisäravinteet mielestäni kannattaa ehdottomasti, jos treenaa noinkin tavoitteellisesti ja kovaa kuin sinä! Oon huomannut niistä ihan selkeää apua palautumisessa ja toivon mukaan tehostavat myös kehitystä :) Kreatiinia muuten suosittelisin kokeilemaan kuurin, itsellä ainakin tehostaa treenejä kummasti!Nyt oon ihan pulassa kun en raskausaikana uskalla käyttää esim. treenilatureita tms. Palkkari ja vitamiinit on melkeinpä ainoa mitä nyt pystyn syömään, mutta kiva kuulla että imetysaikana voi sitten vähän laajentaa valikoimaa taas! :)

    • Sitä kun mieltää itsensä vaan lihavaksi perusjumppailijaksi niin oon ollut ilman, vaikka pikku hiljaa peilissä alkaa näkymään hoikentunut fitnesstyttö ;) Oon ihan innoissani kyllä kun homma etenee ja panokset kovenee. Saas nähdä millon imetys loppuu niin voi kokeilla tuota kreatiinia ja latausjuomia. Toistaiseksi mennään kevyellä linjalla ja hyvä niin :)Kyllä sä ehdit vielä :) Tosin raskaus ja imetys kyllä tekee pitkän tauon mutta onhan noita luonnollisiakin aineita, esim. latariksi käy kuppi kahvia! :)

  7. Minä vierastan kaikkea keinotekoista, en syö makeutusaineita ja muutakin ”lisättyä ylimääräistä” koitan vältellä. Siksi nämä lisäravinteetkin vähän vieroksuttaa. Tosin en treenaakkaan noin kovaa ja korkein tavoittein kuin sinä Erica, vaan lenkkeilen ja teen pilatesta ym. pehmeämpää. Että ymmärrän kyllä sinänsä käytön jos muskelimimmiksi haluaa :) Toivottavasti tuosta arsenaalista nyt on apua! Ja eihän sitä tiedä vaikka tämmöinen antimuskelimimmikin vielä kääntäisi kelkkansa kun näkee miten upeakroppainen mamma sinusta tulee ;D

    • Niin, eihän näitä tarvitsekaan jos ei ole sellaiset tavoitteet mielessä kun mulla. Mutta toivon mukaan auttavat urakassa eteenpäin, ilman treenejä niistä ei kuitenkaan ole mitään hyötyä :D Mulla on myös ruoka ihan puhdasta perusraaka-aineista, ei mitään eineksiä tai puolivalmisteita :)

    • Niinpä, nimenomaan :) Puhdas perusruoka on hyvväääää! ;) Onko sinulla jokin tavoite tuon lihastreenin suhteen? Ne fitnesskisat? :) Oletko jonkinlaista aikataulua uskaltanut tavoitteelle asettaa?Sori kun kyselen, mutta kun niiiiin kiinnostaa :)

  8. Tuohan on pieni valikoima purkkeja. :) Näkisitpä veljeni varastot… Nyt on hälläkin purkkivalikoima hieman vähentynyt.Pitää vissiin kokeilla heraa puuron sekaan. Kaapissa on suklaan makuista. Käytätkö puuron seassa leseitä?

    • Mäkin oon nähnyt suurempiakin :) Itse syön leseet iltarahkan kanssa ja jos teen aamuisin rahkasmoothien niin sen kanssa. Puuron oon syönyt ilman leseitä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta