Olkapäät ojentajat vatsat

Tein tänään salilla, ihan oman olkapäille painottuvan treenin. Hyllyvät ojentajat kaipaisivat varmasti vielä enemmän liikkeitä, mutta laiskana tyttönä ajattelin että olkapäät erottuvat nopeampaa koska läski valuu alaspäin! :D Tässä siis kunnon rääkki niille a la Erica. Ohjelmassa myös ojentajat ja vatsat. Suluissa mun käyttämät painot jos nyt oikein muistan. Toistot olivat 8-12, sarjoja 3.

vipunostot sivuille käsipainoilla (8kg)
etuolkapäät tangolla (9kg)
pystypunnerrus koneessa (10kg)
takaolkapäät koneella (?kg)

ranskalainen punnerrus (14kg)
ojentajat taljassa (20kg)

keppivatsat 3×15
hoover 3xmax
rutistukset maaten 2×15

 
 
Sara oli töissä ja näpsi treenikuvat. Ostin myös pussin Fastin Whey3:sta palkkariksi. Treenipaitana mulla on eilen GinaTricotista löytynyt neon-toppi joka maksoi alessa huikeat 6,5 euroa. Uudet treenivaatteet -parempi mieli! Kerta vielä niin on tämän viikon 4 salipäivää pulkassa. Kevennyksenä vanhoja kuvia, tätä kohden!
 
6 vuotta sitten, ennen lapsia
 
 
sieltä se dream body tulee
Anna

10 vastausta artikkeliin “Olkapäät ojentajat vatsat”

  1. Voi kun sinä olet ahkera liikkumaan. Hienoa ! Itselleni kaikki treeni tuntuu tällä hetkellä pöllölle. Haluan lomaa ja vaihtelua, joten pidänkin sitä. Ei varmaan ihan viisasta, mutta lomatouhuilu saa riittää liikunnaksi vähäksi aikaa. Saliyökötys menee varmaankin ohi ajan kanssa.

    • No mullahan oli kans pitkä suvantovaihe! Silloin kävin vain kävelyillä. Nyt vasta tuntuu riittävän energiaa myös treenaamiseen :) Kyllä se into sieltä tulee taas ;)

  2. Hei!=) löysin blogisi pari päivää sitten ja tämä on tsempannu mua kovasti!!kiitos siitä <3 oon tainnut jäädä koukkuun,aina kun tekee mieli jotain hyvää nii tietokone auki ja motivaatiota hakemaan..itse olen 30v ihanan 4vuotiaan tytön äiti..pituutta 168 ja painoa on 67 mutta eniten kiinnostaa tuo kiinteytyminen(maha ainakin!!!),ruokavalio ja urheilu…toki samalla muutama kilo pois ois plussaa…oon aikuisiän harrastanut liikuntaa,jumppia,kuntosalia,lenkkeilyä ym mut ruokavalio on kyllä ollu täysin pielessä,oon ollu sellanen leivän ja hiilareitten syöjä että huhhuh!!=/ sinulta olen saanut hyviä vinkkejä!!mutta tsemppiä meille molemmille ja käyn täällä ahkerasti seuraamassa miten siellä menee!!!-marjut

    • Moikka! Uskon että saat hiilareita vähentämällä itsesi kiinteytymään kun liikuntapuoli on jo kunnossa :) Tervetuloa blogini pariin, kiitos tsemppauksesta ja samaa sulle!! =)

  3. Mä haluun kanssa tollasen topin!!!Buhuu :( Miks mun pitää asua täällä korvessa, että joutuu tekemään oikeen päiväreissun jos haluaa Gina tricot:iin?Mutta 4 kiloa enää (4 kiloa lähteny kuukaudessa!) ja saan mennä shoppailureissulle :D Sitten hankin kans jotain tollasta söpöä :)Ihan mielettömän kivat käsivarret sulla myös. Pitäis itekki keksiä jotain noiden käsivarsien suhteen, ainaki allit veks jollain konstilla. Salilla käynnin mahdollisuutta ei nyt erinäisistä syistä oo, mutta josko noiden sun kuvien perusteella keksis jotain kotoa löytyvillä painoilla… ;)

    • Voi surku :( Onneksi korvessakin on puolensa :)Ihan sikahyvin on sulla lähtenyt, jee jee :) Mullakin on karseat allit mutta siihen ei taida auttaa kun laihduttaminen eli rasvat pois. Kotijumppakin on vaihtoehto. Täytetyillä vesipulloilla voi tehdä vipunostoja jne. Dipit tuolin varassa on kans hyvä liike, löytyyhän noita! :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta